space invaders   17 comments

 

space invaders

.

.

Ñ

.

.

Museum de Fundatie, Dak Museum de Fundatie, Museum de Fundatie Zwolle, Star Wars, science Fiction, close encounters of the third kind, ruimteschip, spaceship, space Invaders

.

.

Ñ

.

.

17 responses to “space invaders

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een prachtfoto die mijn nieuwsgierigheid prikkelt

    Like

  2. mooi ,goed bekeken prachtfoto

    Like

  3. Jou ontgaat toch ook niks…..prachtig om zo`n moment te pakken.

    Like

  4. spannend beeld

    Like

  5. Een prachtige opname die tot de verbeelding spreekt Henk, dat vliegtuig past er perfect bij.

    Like

  6. Prachtige foto ben benieuwd wel gebouw het is.

    Liked by 1 persoon

  7. Heel mooi Henk, net dat vliegtuig was toch wel treffen.

    Like

  8. Het mysterie van de ruimte… Geloof jij in aliens of buitenaards leven, Henk? Ik wel 🙂
    “Space: the final frontier. These are the voyages of the starship … Its five-year mission: to explore strange new worlds, to seek out new life and new civilizations, to boldly go where no man has gone before.” (dat was wel een andere reeks, maar heeft ook met ruimte betrekking) 🙂
    Wel goed gezien en de foto mysterieus gemaakt, knap!
    Aardse groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

    • Geloof is niet aan mij besteedt Heidi. Er is mij in mijn kinderjaren teveel op de mouw gespeld. Dat ging echt wel wat verder dan het geloof in Sinterklaas. Doorgaans geloof ik pas als ik aanschouw maar ik ben wel bedeeld met een rijke dosis fantasie. Ik hou dus wel van een beetje science fiction. Of zou er dan toch meer zijn tussen hemel en aarde dan gebakken lucht ? 🙂

      aardse groetjes terug

      Liked by 2 people

  9. Een geweldige plaat. Je moet het maar zien he.

    Like

  10. Mooi belicht en uitgesneden

    Like

  11. Hier heeft iemand heel veel werk gehad met mosaieken of zie ik dat verkeerd?

    Liked by 1 persoon

  12. Jij hebt duidelijk een goeie blik. Lang niet iedereen zou dit zo hebben gezien, laat staan zo’n prachtige foto gemaakt.

    Like

Geef een reactie

