ik ben anders dan anderen   12 comments

 

ik ben anders dan anderen

.

Ϫ

.

Tulpenveld, Tulpenroute Noordoostpolder, Tulpenroute, Tulpenfestival, Tulpenfestival Noordoostpolder, Tulpenbelevingsveld, Bollenveld, Bollenroute, Bollenroute Noordoostpolder, Tulpenveld, anders dan anderen

.

Ϫ

.

.

12 responses to “ik ben anders dan anderen

Subscribe to comments with RSS.

  1. ja soms zie je hierr en daar een andere soort tussen staan, maar die worden voor het koppen nog verwijderd.

    Like

  2. En dat levert dan een schitterende foto op Henk.

    Liked by 1 persoon

  3. en dat noemen ze de kop boven het maaiveld uitsteken?

    Like

  4. Hij kan wel anders zijn ….maar…..zijn lot is het zelfde…

    Like

  5. Ohhh ik vind de foto bijzonder.

    Like

  6. Prachtig teer

    Like

  7. mooi mooier van kleur dan zijn soortgenoten

    Like

  8. Een prachtige foto van deze eenling Henk.

    Like

  9. Een typenaar mijn hart. Overigens een fraaie foto.

    Like

  10. Deze vind ik helemaal TOP, Henk! Anders dan anderen is UNIEK!
    Groetjes, Heidi

    Like

  11. Erg mooi en een beetje anders zijn maak haar zo boeiend

    Like

  12. Geweldig! Hoe kon je hem vinden hihi…….

    Like

Geef een reactie

