Elfia 2017 .. VI   11 comments

 

Elfia 2017 .. VI

.

Ɏ

.

…..  victorian style  …..

.

.

Elfia, Elfia 2017, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2017, Fantasy festival, elf fantasy fair, kasteel de haar, portret, portretfotografie, zien en gezien worden, gekostumeerd feest, victoriaans

.

.

Ɏ

.

.

11 responses to “Elfia 2017 .. VI

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hier smelt je toch bij weg Henk??

    Like

  2. Wat een zachte maar doordringende blik

    Like

  3. Prachtig vastgelegd

    Like

  4. WOW, wat geweldig mooi Henk.

    Like

  5. Héél mooi!

    Like

  6. Zucht.
    Wat heb je toch mooie dames

    Like

  7. Zelf houd ik meer van pittige tantes…dus de vorige foto’s vond ik mooier dan deze.
    Te lief voor mij haha
    Groetjes

    Like

  8. Een heel mooie compositie, de veer hangt fraai te wapperen een mooie zachte foto.

    Like

  9. Wat produceert moedertje natuur toch mooie dames. De kleermaker doet de rest

    Like

  10. Ik vond de vorige ook mooier…maar ik weet niet of ik bij deze voor deze compo had gekozen….de veer is inderdaad een probleem…

    Like

  11. De foto vind ik weer prachtig, maar de klederdracht is niet wat mij aanspreekt, gelukkig leefde ik toen niet in dat tijdperk, hahaha…
    Groetjes, Heidi

    Like

Geef een reactie

