De koetsentocht   15 comments

 

De koetsentocht

.

֏

.

Zit je goed en wel verschanst in een tulpenveld

hoor je achter je het geklepper van paardenhoeven.

Daar zit je dan tussen de bollen met het verkeerde

glaswerk op je camera. Als je dan toch nog enkele

koetsen mee wil pakken zal je moeten rennen

voordat het spektakel  is gepasseerd

.

Het gaat om een koetsentocht die

jaarlijks de tulpenvelden in de

Noordoostpolder

doorkruist

.

tulpenfestival koetsentocht, koetsentocht, koetsentocht, noordoostpolder, Koetsen Noordoostpolder, koetsenoptocht, koetsenoptocht Noordoostpolder

.

.

.

.

֏

.

.

.

.

tulpenfestival koetsentocht, koetsentocht, koetsentocht, noordoostpolder, Koetsen Noordoostpolder, koetsenoptocht, koetsenoptocht Noordoostpolder

.

.

.

.

֏

.

.

.

.

tulpenfestival koetsentocht, koetsentocht, koetsentocht, noordoostpolder, Koetsen Noordoostpolder, koetsenoptocht, koetsenoptocht Noordoostpolder

.

.

֏

.

.

15 responses to “De koetsentocht

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi om te zien Henk. ” En maar schommelen, en kijken naar de kont van het Paard”

    Liked by 1 persoon

  2. Whahahaha, ik zie je rennen😄😄
    Tja, alles voor de foto. En een mooi resultaat.

    Like

  3. Jij je beweging ook gehad 😉
    Mooi om te zien
    fijn weekend

    Like

  4. ik ga dit keer voor de laatste foto

    Like

  5. Ik zou zo’n ritje ook wel kunnen waarderen….

    Like

  6. Dus loop je nog vrij snel want daardoor kunnen we de koetsen nog bekijken.Ik denk dat ik het niet zou gehaald hebben.
    Krijgen we de tulpen ook nog te zien?

    Liked by 1 persoon

  7. Had ik wel bekeken maar dacht dat je nog eens terug in’t veld gedoken was.Maar de koetsen zijn heel tof,die zie je bij ons nog zelden.

    Like

  8. Mooi om eens te zien maar ik stap niet op.

    Like

  9. Het rennen heeft je toch nog mooie foto’s opgeleverd Henk, de derde foto is het mooist.

    Like

  10. Mooi vastgelegd

    Like

  11. Toch aardig gelukt met verkeerd glaswerk…. 🙂

    Like

  12. Conditietraining voor iets moois

    Like

  13. Hier had ik bij willen zijn Henk.
    Jij tussen de tulpen en dan ineens deze koetsen zien.
    Jij het op een springen zetten en juist dat laatste had ik ik graag vast willen leggen hahahahaha…
    Grapje hoor. Deze koetsen heb je toch maar mooi weten te vereeuwigen.

    Like

  14. Ondanks het verkeerde glaswerk heb je ze toch mooi in beeld weten te leggen! Maar met goed materiaal en de knepen van het vak/ hobby haal je er toch nog wel iets deftigs uit! De laatste is wel de beste, maar je had ook al wat meer tijd om de juiste positie in te nemen en je camera goed in te stellen… 🙂
    Groetjes, Heidi

    Like

Geef een reactie

