dark angel   13 comments

 

dark  angel

.

.

Elfia, Elfia 2017, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2017, fantasy festival, elf fantasy fair, kasteel de haar, portret, dark angel, duivelsfiguur, duivel figuur, the beast

.

.

.

.

13 responses to “dark angel

Subscribe to comments with RSS.

  1. inderdaad ‘donker’ was mijn eerste reactie, maar als je goed kijkt zie je meer, maaaar voor mij blijft te donker.

    Like

  2. Hij is aardig verlicht

    Like

  3. Ha niet bepaald een engel…
    Donker dat wel 😉

    Liked by 1 persoon

  4. Enge engel …..

    Like

  5. Prachtig op de foto gezet, maar voor mij lijkt het meer de dood in een moderne outfit Henk.

    Like

  6. Een fantastisch kostum dat heel veel knappe ,uitgewerkte details prijsgeeft .Een griezelige vent vind ik het maar wel een heel interessant portret.

    Like

  7. Een bijzondere outfit Henk, dit wil je toch niet in het donker tegenkomen, maar de foto is knap gedaan.

    Like

  8. Die heb je er fraai opgezet…!!

    Like

  9. Knap gemaakt kostuum. Snap wel dat je dit “duistere” onderwerp wilde vastleggen.

    Like

  10. prachtig pakje heeft hij of zij aan mooi vastgelegd

    Like

  11. die kom ik niet graag tegen in een donker steegje. het lijkt mij een soort insect.

    Like

  12. Hij lijkt me meer op een “Dark Vampire” ipv een “Dark Angel”, maar ik zal hem begroeten in licht en donker (mijn familienaam is trouwens Dendoncker hahaha) 😉 Knappe foto, Henk!
    Duistere groetjes, Heidi 😉 😀

    Like

  13. Brrr…. die moet je toch ook niet tegenkomen in het donker!!!!!!!!
    Maar goed dat deze bij jou op de plaat blijft staan!

    Like

Geef een reactie

