flowers in your hair   17 comments

 

flowers in your hair

.

.

Ɏ

.

.

Elfia, Elfia 2017, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2017, fantasy festival, elf fantasy fair, kasteel de haar, portret, bloemenmeisje, flower girl, flower power, flowers in your hair

.

.

Ɏ

.

.

17 responses to “flowers in your hair

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele fraaie opname van dit “Flower Power” meisje Henk.

    Liked by 1 persoon

  2. weer een echte Jonkvorst

    Like

  3. Heel mooi Henk, en een bijzonder mooi meisje, ik vind het alleen jammer dat haar arm zo ver naar voren is gekomen, die lijkt nu zo groot.

    Liked by 1 persoon

  4. Wat een romantische uitstraling en de bloemen staan haar heel goed

    Liked by 1 persoon

  5. Erg fraai Henk. Prachtig hoe de scherpte verloopt. Het creëert een romantisch beeld.
    Twijfel nog een beetje over de twee witte vlekken (bloemen?) voor haar juk.

    Gr. René

    Like

  6. Ik vind de arm niet storend…geeft bij het meisje de tederheid goed weer…zoals jij het wilt weergeven.

    Like

  7. Een mooi plaatje en dan niet alleen de foto

    Liked by 1 persoon

  8. Super !

    Like

  9. Een orachtige zachte foto ook met duim.

    Like

  10. Ik kan niet zoveel met die hand. Snap uiteraard dat ze haar haar deed maar dat komt ff niet lekker uit de verf.

    Like

  11. Heel lief. Maar dat met die hand vind ik ook niet heel fraai, komt denk ik omdat ze de vingers en duim uit elkaar heeft staan en het lijkt voor mij daardoor alsof haar hand er niet bij hoort, vooral de duim heeft een afstandelijke stand voor de foto. Maar het is wel een heel lieve hand, dat zie je zo.

    Like

  12. mooie zachte kleuren prachtig

    Like

  13. Ziet er lieflijk uit.

    Like

  14. Je hebt hier een mooi romantisch droombeeld van dit al even mooi meisje gemaakt. De hand die door de haren strijkt vind ik niet echt storend, maar het heeft ook niet echt meerwaarde aan de foto, vind ik! Toch ziet ze er lieflijk uit.
    Lieve dromerige groetjes, Heidi

    Like

  15. Ook weer zo’n fraaie plaat Henk.
    De mooie zachte kleuren zijn werkelijk “het”!
    Je verstaat je vak echt supergoed!

    Like

Geef een reactie

