black magic woman   13 comments

 

black magic woman

.

.

Ɏ

.

.

Elfia, Elfia 2017, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2017, fantasy festival, elf fantasy fair, kasteel de haar, portret, black magic woman

.

.

Ɏ

.

.

13 responses to “black magic woman

Subscribe to comments with RSS.

  1. In één woord prachtig Henk. Zo’n vrouw moet je met respect behandelen, voor je het weet ben je een kikker.

    Liked by 1 persoon

  2. Ik mis een pittige uitstraling, misschien is het de mond die nog twijfelt. En waarom houdt ze haar hand op, dat is ook te vriendelijk met de doodskopjes.
    (uiteraard mijn eigen interpretatie)

    Maar poseren doet ze, en dat moet je kunnen.

    Like

  3. Wowww wat zou mijn dochter graag graag een keer in deze outfit willen verkleden…..héél mooi….

    Like

  4. Zich graag….moet daar staan, sorry

    Like

  5. Een blik in haar ogen en de zwarte magie neemt je in.Gelukkiig ben je op veilige afstand gebleven

    Like

  6. Zie ze liever als Hans Klok….wat een taille heeft deze meid…

    Like

  7. Die staat er zwart op…maar wel mooi

    Like

  8. Degene die deze vrouw zo heeft geschminkt/aangekleed moet op TV maar eens naar de zender Spike kijken. Onvoorstelbaar wat een kunst daar te zien is. Niet alleen ink masters, maar ook prachtige kostuums/boetseerwerken.Gisteravond de eerste live face off gezien.
    Dit doet overigens niks af aan jouw fotografische prestatie hoor Henk. Die mag er zijn.

    Like

  9. prachtige outfit mooi vastgelegd

    Like

  10. WOW, een prachtige foto van deze duistere dame Henk, zo te zien wilde ze je lokken om met haar naar een donker oord te gaan, gelukkig ben je weer naar huis gegaan, Kojak is heel wat minder gevaarlijk 😉

    Like

  11. Die verkleedpartijen liggen me niet zo, zeg ik maar eens een keer. Maar, wow! Dit is jouw talent, Henk. Prachtig al die scherpe details. Daar mag zij ook heel blij mee zijn.

    Like

  12. Tja, elk zijn mening en smaken verschillen, gelukkig maar… Voor mij… WOW! Hier hou ik van! Ik vind het dan ook weer een pracht prestatie en zo een thema’s trekken me aan… 😀 😉
    Betoverende groet, Heidi

    Like

  13. Zowel de foto als ook het model zijn geweldig mooi.
    De details in het zwartste zwart zijn nog mooi herkenbaar. Top!

    Like

Geef een reactie

