de boom in   12 comments

 

de boom in

.

Ɏ

.

straattheater met een

vleugje acrobatiek

tijdens Zwolle Unlimited

.

Zwolle Unlimited 2017, Zwolle Unlimited, de boom in, Zwolle, cultureel festival, cultureel festival Zwolle, straattheater, acrobatiek

.

.

.

.

Ɏ

.

.

.

.

Zwolle Unlimited 2017, Zwolle Unlimited, de boom in, Zwolle, cultureel festival, cultureel festival Zwolle, straattheater, acrobatiek

.

.

Ɏ

.

.

12 responses to “de boom in

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi gedaan!

    Like

  2. Hier de jongste dochter die nog steeds in bomen klimt 😉
    Moeder van 2 😉

    Like

  3. Heel fraai vastgelegd Henk, dit lukt mij niet meer……hahaha!

    Liked by 1 persoon

  4. Knap gedaan 🙂

    Like

  5. Prachtige scherpe foto’s Henk, ooit was ik wel voor zoiets te porren, maar helaas zelfs lopen is al moeilijk 😉

    Like

  6. Op de onderste foto is het een stilte vol verwachting. Ziet er heel sereen rustig uit, ik hoor de stilte.
    Zo’n touwstoel als op de bovenste foto lijkt me een prachtige uitdaging om een uurtje op te zitten.

    Like

  7. Bomen klimmen. Dat hebben we toch allemaal gedaan? Waarom zijn we er eigenlijk mee opgehouden toen we ouder werden????

    Gr. René

    Like

  8. Ik krijg spontaan pijn in mijn teen😄😄😄😄

    Like

  9. scherpe foto van een leuke bezigheid

    Like

  10. Mooi zulke evenementen waar kracht en behendigheid belangrijk zijn n er is ook veel volk op afgekomen.

    Like

  11. Waar is de tijd toen we nog in bomen klommen…!? Blijkbaar werd dit vroeger meer gedaan dan nu of ze maken er een acrobatische show van, hahaha…
    Mooi vastgelegd, Henk!
    Groetjes, Heidi

    Like

  12. Heel soms moet ik dat ook nog doen hahahahaha….
    maar dat gaat niet zo bevallig als de dame in je eerste foto. Mooie foto weer Henk.

    Like

Geef een reactie

