nothing beats a fit body   20 comments

 

nothing beats a fit body

.

Ɏ

.

…..  KLIK  …..

.

Nothing Beats A Fit Body, body & Fit, krachttraining, trainen voor droge spieren, positief effect op lichaam en geest, krachttraining gezond, fitness, vet verbranden door krachttraining

.

.

Ɏ

.

.

20 responses to “nothing beats a fit body

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een geweldige plaat Henk, dit soort mannen willen de vrouwtjes graag als tuinman.

    Liked by 2 people

  2. Ik neem aan dat dit geen selfie is… 🙂 ik laat het aanbod maar aan mij voorbij gaan…de spier massa is al goed gereduceerd…ik denk niet dat er nog nieuwe bij komen. ..sport ze.

    Liked by 1 persoon

    • Het menselijk lichaam is van nature liever lui dan moe Leo. Er is echt wel iets voor nodig om die cyclus te doorbreken. De meeste mensen begrijpen dan ook niet dat zelf sporten minstens zo leuk kan zijn als er naar kijken, op een lazy sundayafternoon, onderuitgezakt op de bank 🙂

      Ook een fikse wandeling met je hond is een prima vorm van lichaamsbeweging en houd je actief …… wandel ze 🙂

      Liked by 2 people

  3. Mooi uitgelicht en heerlijke crop!

    Like

  4. De foto is prachtig Henk, maar dat sporten laat ik maar uit m’n hoofd, ben al blij als ik de boodschappen thuis heb, met reumapijn sport je toch echt niet.

    Liked by 1 persoon

  5. Ha maak je even een afspraak voor een beschuitje eten?

    Liked by 1 persoon

  6. goed gelukt henk

    Like

  7. Als je het niet erg vindt hou ik het maar op wandelen en trainen met de hond Henk. Die sportschooltoestanden zijn niks voor mij..

    Like

  8. Ik beweeg een hele dag en wandel wat kilometers af en het werk in de tuin is ook niet van de poes.Maar wel mooi uithangbord om sport te introduceren

    Like

  9. mooi uitgelicht

    Like

  10. Ik doe wat ik kan, Henk, maar zo’n foto … nee, da’s een gepasseerd station, vrees ik. Ik heb dan ook liever dat er niet meer vanuit allerlei hoeken foto’s van me worden gemaakt, laat mij maar mooi achter de camera staan. 🙂

    Like

  11. Dit is meer dan fit, dit us superfit! Schitterend belicht en een mooie uitsnede,

    Like

  12. Kijk…….dit zijn erge leuke plaatjes ‘grinnik’.
    Mooi vereeuwigd Henk 😉

    Like

  13. Dit lijkt wel heel erg op een reclamefoto voor sport, Henk! Maar wel een kanjer van een foto! Ik moet toegeven dat sporten ook niet zo mijn ding is, al doe ik nu wel meer de trap op en af lopen, is toch ook beweging, he Henk 😉
    Passieve sportgroetjes, Heidi

    Like

  14. Oi… bijna net zo fit als dat van mijn 63 jarige minnaar, maar die heeft er gelukkig nog een hoofd op 🙂

    Like

Geef een reactie

