Ballonfeest Rouveen 2017 .. II   12 comments

 

Ballonfeest Rouveen 2017 .. II

.

P

.

…..  kleurenpalet  …..

.

Ballonfeest Rouveen, Ballonfeest Rouveen 2017, Staphorst, Rouveen, Ballon Fiesta, Ballonfeest, Ballonfestival, Ballonfestival Rouveen, Ballonfiesta

.

.

.

.

P

.

.

.

.

Ballonfeest Rouveen, Ballonfeest Rouveen 2017, Staphorst, Rouveen, Ballon Fiesta, Ballonfeest, Ballonfestival, Ballonfestival Rouveen, Ballonfiesta

.

.

P

.

De stichting  ‘onze ballon’  was present om  enkele kinderen

met een ernstige ziekte een onvergetelijk uurtje te bezorgen

.

…..  KLIK  …..

.

Ballonfeest Rouveen, Ballonfeest Rouveen 2017, Staphorst, Rouveen, Ballon Fiesta, Ballonfeest, Ballonfestival, Ballonfestival Rouveen, Ballonfiesta

.

.

.

P

.

.

deze vrolijke noot verliet als laatste het veld

.

Ballonfeest Rouveen, Ballonfeest Rouveen 2017, Staphorst, Rouveen, Ballon Fiesta, Ballonfeest, Ballonfestival, Ballonfestival Rouveen, Ballonfiesta

.

.

P

.

.

12 responses to “Ballonfeest Rouveen 2017 .. II

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die laatste is bijzonder, ik zie ze wel eens over mijn huis varen ook. Bijzondere foto’s.

    Like

  2. Voor mij ook de laatste Henk, super!

    Like

  3. Tof dat men ernstig zieke kinderen zo’n mooie verassing geeft en de laatste zorgt voor een plezante noot.Zelf kan ik ook zo genieten van zo’n ballonnenevenment.het kind id altijd blijvn hangen binnen in me.

    Like

  4. Wat een mooi gebaar van deze stichting….de laatste ballon is ook mijn favoriete..

    Like

  5. de laatste Henk met een vette grijns

    Like

  6. Fijn dat die kinderen me mochten varen en ook in de ballonvaart is een vrolijke noot nooit weg. 🙂

    Like

  7. Geweldig voor die kinderen Henk, mee met zo’n mooie ballon, je hebt er erg mooie foto’s van gemaakt, en alhoewel de laatste foto bijzonder is en erg leuk, ga ik toch voor foto één, bijzonder fraai met al die kleuren.

    Like

  8. Ja vrolijke kleurtje hebben ze wel…

    Like

  9. ’t Zijn de kleuren, de vormen en de lijnen die het doen …

    Like

  10. prachtige serie vooral de laatste springt in ’t oog

    Like

  11. Mooie reeks weer, Henk! Soms heb je van die leuke figuren, anderen zijn dan weer kleurrijk. Ik vind zoiets altijd leuk om naar te kijken, te zien voorbij zweven op de luchtstromen… 🙂 Maar zelf meevliegen, nee dank je, dat durf ik niet! Heb jij al eens meegevlogen met zo een heteluchtballon, Henk?
    Fijne genietgroetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

