Een buitje onderweg   21 comments

Een buitje onderweg

.

j

.

Droog, knus en veilig in je kooi van faraday

zit je te genieten van de regensymfonie

en komt de mens tot

rust

.

Een buitje onderweg, auto langs de kant bij regen, slagregen, korte heftige bui, rijden bij slecht weer, lichten aan bij slecht weer, fotograferen vanuit de auto, heftig weer, kooi van Faraday, slecht weer fotograferen

.

.

j

.

.

21 responses to “Een buitje onderweg

Subscribe to comments with RSS.

  1. Zeg maar gerust een bui…en ja de fotograaf heeft dan het toestel in de aanslag 😉

    Like

  2. Veilig in zo’n kooi van Faraday daar kan ik met akkoord gaan maar er tot rust komen ?
    Ik kan auto rijden maar er tot rust in komen gaat niet op voor mij.ik noem het ook geen buitje maar een plensend regenbui

    Liked by 1 persoon

  3. Ja lekker buitje pas ook gezien had ik niet zo’n mooie kooi.

    Liked by 1 persoon

  4. En dan druk je je nog voorzichtig uit, wÊl een fraaie opname Henk.

    Like

  5. heerlijk om dan te rijden beter dan aan te sluiten in een file.
    auto rijden is nog altijd een ontspanning voor mij tenminste als er geen file staat dan is de lol er snel af
    en een bui, och gewoon de snelheid iets terugnemen en doorgaan en hopen dat er voor je niemand in paniek raakt en midden op de weg op de rem trapt.

    Like

  6. heel origineel !

    Like

  7. Genieten is een groot woord…maar het uitzicht in zo’n bui is werkelijk fantastisch….als je doogzit dan.. 🙂

    Like

  8. Bijzondere foto 🙂

    Like

  9. Dat is wat je noemt een lekker sopje … 😉

    Like

  10. Prachtig Henk, je selfie is ook erg leuk om te zien. Het was wel even heel erg slecht weer, maar je zat droog en het gekletter van de regen kan zeker rust geven. Mij deed de foto meteen denken aan de song van John Denver, de eerste twee regels van Sweet Surrender.

    Like

  11. Blij dat ik daar niet in zat, dacht ik meteen. Dus foto geslaagd met meerwaarde in de spiegel. Goede tip voor hoe houd je je apparatuur droog 🙂

    Like

  12. Zo, dat was een fikse. Een prachtige plaat Henk.

    Like

  13. Zo hÊ, dat was raak! In dubbel opzicht.👍

    Like

  14. Dit is niet mijn weer, maar levert je wel een mooi en origineel plaatje op. Heb je de donkere wolken er later opgeschilderd? 😉

    Like

  15. En dan is de wereld meteen een stuk kleurrijker. Ook lekker op de fiets.

    Like

  16. Wat heb je nou over je camera heen??
    ik zie je hand, een stukje lens en er ligt iets bovenop……….ahhh… ik ziet het al, een stuk klep van je pet 😀
    Mooie en ook natuurgetrouwe foto van lucht en nattigheid!

    Like

  17. Hier regent het al bijna de hele dag onophoudelijk, maar wat ik hier zie is geen buitje, noem het gerust maar een stevige plens bui! 😀 En de wolken zien er dreigend uit! Maar de fotograaf zit veilig in zijn kooi 😀 Ik vraag me af of jij een zelfrijdende auto hebt, Henk? Ik zie een of ander metertje en geen stuur 😀 En de selfie is ook mooi meegenomen, hoewel je weinig van jezelf laat zien 😀
    Ondanks de regen/bui toch droge groetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

