Donderdag Meppeldag 2017   14 comments

Donderdag Meppeldag 2017

.

Ɏ

.

Helemaal Hollands

.

Was het thema van de derde Donderdag Meppeldag

Met een keur aan Nederlandstalige artiesten kon er

volop meegezongen en gedeind worden

.

…..  Bowie Bos  …..

.

Donderdag Meppeldag 2017, Donderdag Meppeldag, Donderdag Meppeldag 3 Augustus, Donderdag Meppeldag helemaal Hollands, Het Hollandse lied, Bowie Bos, Meezingen en deinen, meedeinen, Strenge Dorst

.

.

.

Ɏ

.

.

en van al dat meezingen en deinen

krijgen de Hollandse fans strenge dorst

.

Donderdag Meppeldag 2017, Donderdag Meppeldag, Donderdag Meppeldag 3 Augustus, Donderdag Meppeldag helemaal Hollands, Het Hollandse lied, Bowie Bos, Meezingen en deinen, meedeinen, Strenge Dorst

.

.

.

Ɏ

.

.

nou ben ik zelf helemaal niet zo’n dijenkletser

maar voor een leuk plaatje van het Hollands talent ben ik wel te vinden

.

Donderdag Meppeldag 2017, Donderdag Meppeldag, Donderdag Meppeldag 3 Augustus, Donderdag Meppeldag helemaal Hollands, Het Hollandse lied, Meezingen en deinen, meedeinen, Strenge Dorst

.

.

Ɏ

.

.

14 responses to “Donderdag Meppeldag 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Het is zeker een leuk plaatje geworden Henk. Liever strenge dorst, dan strenge vorst!

    Liked by 1 persoon

  2. Hollands talent..??.. van deze nog nooit gehoord….ik ga voor de middelste foto…

    Liked by 1 persoon

  3. Zo prachtig wil ik ook wel op de foto gezet worden.Wat zal het bier daar vloeien.

    Like

  4. Heel mooie foto’s van dit Hollandse talent Henk, even geluisterd, maar ik ben er niet zo’n fan van. Wel leuk om deze talenten op de foto te zetten, ooit worden ze natuurlijk hartstikke rijk 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Ik vind ze prachtig !

    Like

  6. Ze staan er mooi op, maar ik hoef ze toch niet te kennen hè?

    Like

  7. Ik dacht al dat je beter was in het fotograferen dan in het dijenkletsen. 😉

    Like

  8. Wat een overgave; vooral bij foto twee 😉
    Mooi gedaan!

    Like

  9. De tweede foto is met voorsprong mijn favoriet. Wat die anderen betreft: ik word net wat liever geconfronteerd met het beeld dan met het geluid dat ze voortbrengen.

    Like

  10. voor mij ook foto 2 een lekker spannende foto

    Like

  11. Ik kan me jou ook totaal niet voorstellen als dijenkletser 😄😄😄.

    Like

  12. Ik moet zeggen dat ik foto 2 wel heel erg leuk vind hoor 😀 😀
    Wat ik ook erg mooi vind is dat de jonge zangers ook in pak gaan en dat zal niet meevallen met die warmte.
    Mooie platen weer die alleen een zekere HJ kan maken 😉

    Like

  13. Die Bowie Bos mag wel leren fietsen, hij kan blijkbaar geen rechte lijn houden… 😀 Ook dat wat hij in het glas schonk leek me geen wijn, eerder whisky of zo… Maar het liedje vind ik wel mooi alsook het landschap waar het opgenomen is. Maar dat los van je foto’s, die weer prachtig zijn, vooral deze van de tapkraan vind ik schitterend! Ik heb er zowaar dorst van gekregen en ga me iets inschenken… 😀 😉
    Dorstige groetjes, Heidi

    Like

Geef een reactie

