Staphorstdagen 2017   13 comments

Staphorstdagen 2017

.

Ɏ

.

Museum Staphorst

maakt zich tijdens de Staphorstdagen met

een aantal  klederdrachtpresentaties  sterk

voor de traditionele kledij.  Toeristen gaan

helemaal uit hun dakje  voor deze kleurige

vertoning maar ook mijn fotohormonen

beginnen te kriebelen als dit

popje voorbij komt

dartelen

.

Museum Staphorst, Staphorst, Kinderen in Staphorster klederdracht, Staphorster klederdracht, Staphorst Klederdracht, klederdracht, Staphorstdagen 2017, Staphorstdagen 23 augustus, portret

.

.

.

.

Ɏ

.

.

.

.

Museum Staphorst, Staphorst, Kinderen in Staphorster klederdracht, Staphorster klederdracht, Staphorst Klederdracht, klederdracht, Staphorstdagen 2017, Staphorstdagen 23 augustus, portret

.

.

Ɏ

.

.

13 responses to “Staphorstdagen 2017

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ooh…wat een schatje…ja…hier zou ik als fotograaf ook blij van worden Henk… prachtig.!!.

    Liked by 1 persoon

  2. Foto 2….wat een schatje Henk!

    Liked by 1 persoon

  3. Ach wat een geweldig mooie foto’s van dit kleine meiske, echt een popje om te zien Henk. Ook ik ga voor foto 2, het is ook heel mooi om te zien hoe haar haartjes als een stralenkrans om haar gezichtje zijn gekamd.

    Liked by 2 people

  4. Ik sluit mij helemaal aan bij de voorgaande enthousiastelingen , prachtig !

    Like

  5. wat een plaatje
    ik ga voor foto1 en als ik een hele kleine kanttekening mag maken dan had ze nog iets meer naar de camera mogen kijken.
    maar wat zullen haar ouders blij zijn met de serie.

    Liked by 1 persoon

    • Wat voor mij de eerste foto eigenlijk leuk maakt is de opwaartse blik, naar iemand die duidelijk groter is. Haar gezicht is dusdanig gedraaid dat het neusje binnen de wang blijft. Dan is het voor mij goed. Is maar een compositieregeltje maar voldoet meestal wel

      Liked by 1 persoon

  6. Werkelijk oogverblindend mooi uitgedost en zo schattig

    Like

  7. Dit meiske ziet er – in ieder geval op jouw foto’s – toch ook uit om op te vreten Henk.

    Like

  8. Ach dat dotje! Een en al schattigheid . Top Henk.

    Like

  9. Prachtige platen met foto 2 op de eerste plaats.

    Like

  10. Fenomenale prachtige foto’s van dit “poppetje”, Henk! Vooral op de eerste foto ziet ze er als een popje uit, maar kijkt een beetje beteuterd, de tweede vind ik nog schattiger 🙂 Jammer dat sommige tradities verloren gaan ,maar deze is mooi bewaard gebleven!
    Een bewonderende groet, Heidi

    Like

Geef een reactie

