mag ik een foto van je maken ?   20 comments

mag ik een foto van je maken ?

.

©

.

De meest spontane foto’s

maak je doorgaans met kinderen. Maar als ze op een leeftijd

vanaf zo’n 4 jaar zijn staan die kinderen doorgaans niet meer

op jou te wachten als je op komt draven met je toestel.

In dat geval kan je de rollen eens even omdraaien.

Geef je camera maar eens af, leg uit waar de

ontspanknop zit  en laat ze maar

een foto van jou schieten

.

…..  jij eentje van mij  …..

.

tips voor kinderfotografie, kinderfotografie tips, de rollen omdraaien, Fotograferen met kinderen, spontane fotografie

.

.

.

.

©

.

.

…..  en ik eentje van jou  …..

.

tips voor kinderfotografie, kinderfotografie tips, de rollen omdraaien, Fotograferen met kinderen, spontane fotografie, Yaleesa

.

.

©

.

.

20 responses to “mag ik een foto van je maken ?

Subscribe to comments with RSS.

  1. De foto van Yaleesa, is een meesterwerkje, hoewel ik een sterk vermoeden heb, dat Opa even met de instellingen in de weer is geweest. “En ik eentje van jou”, is een duidelijk herkenbare Jonkvorst plaat….heel fraai.

    Liked by 3 people

  2. Ze heeft het nu al in haar vingertjes met suggesties van opa kan ze haar talent verder ongedwongen laten open bloeien.De foto van je kleindochter is een droomplaatje.

    Liked by 1 persoon

  3. Twee hele mooie foto’s, je kleindochter heeft je er fantastisch opgezet 🙂 En jij haar !

    Like

  4. Allebei heel mooie foto’s. Wat ik er vooral zo mooi in vind is het (zelf geïnterpreteerde) sentiment. Het contact tussen opa en kleindochter.
    Iets waar ik als familieloze mijn hele leven van droom.

    Like

  5. Heerlijke foto!

    Like

  6. Helemaal geweldig Henk, dat wordt samen op stad over een tijdje om foto’s te maken, Yaleesa heeft het nu al in de vingers.

    Like

  7. Met stip natuurlijk nummer één…..ze heeft talent als ze dit al doet….zit het toch in de gene hè Henk.

    Like

  8. Kwestie van vóór wat hóórt wat. 😉
    Alle twee mooi geworden hoor.

    Like

  9. Ja opa Henk, zoek maar een toestel uit voor haar…kunnen jullie samen op stap
    Erg leuk deze foto’s

    Like

  10. Dat belooft wat voor de toekomst, niet van een vreemde. Zij heeft jouw ogen, maar ik vind haar knapper 🙂
    Goed gedaan, allebei.

    Like

  11. IK denk dat ze heel trots is op het resultaat, een mooie compo. Het zit vast in de genen.

    Like

  12. twee hele mooie foto’s, heb ooit eens de zelfde truc uitgehaald alleen was ik de camera een uurtje kwijt, nog even opa dit is ook mooi enz enz
    en daar zaten toch hele fraaie tussen.

    Like

  13. Vroeg je mij te kiezen? Dan ga ik voor het model op de tweede foto.
    😉

    Like

  14. Hmmm….. ik denk dat je de eerste foto lekker zelf hebt gemaakt Henk (jouw kennende!!!!!)
    De foto van je kleindochter is weer een meesterwerkje 😀

    Like

  15. Wauw, wat knap gedaan van Yaleesa! Het is ook leuk om de rollen eens om te draaien en dat we de fotograaf eens voor de lens te zien krijgen 🙂 Yaleesa heeft dan ook wel een fantastische leermeester 😉 maar het fotograferen zal wellicht ook in de genen zitten. Ze is een natuur talent en zal later ook een heel goede fotografe worden, daar durf ik mijn hand voor in het vuur steken! 🙂 Ook jouw foto met Yaleesa mag er best wezen, opa 😀 Dat is natuurlijk meer dan ‘wezen’, he Henk 😉 Het is een pracht portret!
    Fijne genietgroetjes, Heidi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

