Herman Brood Experience   15 comments

Herman Brood Experience

.

Voor een pand aan de Blijmarkt in Zwolle

staat een bekend beschilderd beeld van

Rocker, Kunstenaar & Junkie

Herman Brood

.

…  KLIK  …

.

…..  de Herman Brood experience  …..

.

Herman Brood experience, Herman Brood, Herman Brood museum, Leven van Herman Brood, Herman Brood Kunst, Herman Brood Schilderij, Herman Brood Schilderijen, Herman Brood & his Wild Romance

.

.

Zelf ken ik Brood vooral uit de tijd van Herman Brood  & his Wild Romance

en eenmaal binnen stort ik me bij het horen van zijn muziek zomaar

even in het uitgaansleven van een kleine veertig jaar geleden

.

…..  KLIK  …..

.

.

Herman Brood experience, Herman Brood, Herman Brood museum, Leven van Herman Brood, Herman Brood Kunst, Herman Brood Schilderij, Herman Brood Schilderijen, Herman Brood & his Wild Romance

.

.

.

.

Hier vind je kwasten, rollers, spuitbussen en verf

die door Herman Brood werden gebruikt bij zijn creatieve uitspattingen

.

.

2017-09-16 Herman Brood Experience Kader 02 (Kopie)

.

in 2001 en op 54 jarige leeftijd was Herman klaar met muziek, drugs en verf

en besloot om te gaan vliegen, en iedereen weet hoe dat afliep

.

Nou kan je natuurlijk van hem beweren wat je maar wil

maar niemand kan zeggen dat deze kleurrijke

persoonlijkheid als een grijze muis de

geschiedenisboeken ingaat

.

2017-09-16 Herman Brood Experience Kader 03 (Kopie)

.

.

.

.

15 responses to “Herman Brood Experience

Subscribe to comments with RSS.

  1. Herman heeft mij nooit kunnen boeien, ik had altijd zoiets van “het zal je kind maar wezen” jou foto’s zijn wél heel fraai.

    Like

  2. Ieder zijn meug zei de boer en hij naaide z’n varken. Je foto’s zijn heel mooi, maar Herman Broom vond ik op alle gebied een verschrikking Henk. Dan toch maar liever een beetje grijze muis 😉

    Like

  3. Mooie kleurrijke foto’s va een enfant terrible en zeker geen grijze muis

    Like

  4. Fraai! De aflevering met de majoor in Villa Felderhof blijft me altijd bij….

    Liked by 2 people

  5. Een kleurrijk persoon, en ben het met Dier eens…..dat was een kijkje in twee zielen….
    Ook kleurrijke foto’s Henk.

    Like

  6. Blijft een man met rare fratsen maar je kan niet zeggen dat hij niet geleefd heeft…
    Vrouw en dochter hebben genoeg om op terug te kijken 😉
    Groetjes

    Like

  7. Heeft altijd indruk op mij gemaakt, en doet dat nog steeds.

    Like

  8. foto 1 en dan met name het beeld vind dat intrigerend je blijft kijken.

    Like

  9. Zoveel talent maar de demonen hadden de overhand. Die uitzending met majoor Boshart is legendaris.

    Like

  10. Tsja, ik vond het toen wel een mooi nummer. Het was toen mijn Top(Pop)tijd. 😉
    Prachtige uitzending bij Villa Felderhof.
    Leuk dat je dit onderwerp hebt uitgelicht.

    Like

  11. Mooi gedaan!

    Like

  12. Ik ben nooit geen fan van Herman Brood geweest maar je hebt helemaal gelijk
    dat je zegt dat hij de geschiedenis is ingegaan als een van meest spraakmakende en kleurrijke artiest ooit.

    Like

  13. Herman Brood, de naam is me bekend, maar zijn liedjes niet. Eigenlijk nooit interesse gehad voor de man, maar jij hebt toch een ander licht op hem geworpen, als de kunstenaar Herman Brood, waarvan ik geen weet had. Kleurrijk kan je het wel noemen, maar ook een beetje seksistisch. Niet dat ik zo preuts ben of er niet tegen kan, maar zijn kunstwerken zou ik nu ook niet in huis willen. Dit doet natuurlijk niks af van je fotografie. Je hebt er een mooie kleurrijke fotoreportage van gemaakt.
    Fijne avondgroetjes, Heidi

    Like

Geef een reactie

