Tot bloedens toe   13 comments

Tot bloedens toe

.

Ħ

.

Herman Brood experience, Herman Brood, Herman Brood museum, Leven van Herman Brood, Herman Brood, Tot bloedens toe, Herman Brood Piano, Herman Brood My Way

.

.

.

.

.

……..  KLIK  ……..

.

.

.

.

.

Herman Brood experience, Herman Brood, Herman Brood museum, Leven van Herman Brood, Herman Brood, Tot bloedens toe, Herman Brood Piano, Herman Brood My Way

.

.

Ħ

.

.

13 responses to “Tot bloedens toe

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jeetje….ik heb nooit wat op gehad met Herman, maar deze foto’s geven mij kippenvel…..evenals my way…..

    Like

  2. Tragisch figuur!

    Like

  3. Hier wordt ik toch wel even stil van Henk, eigenlijk heel triest.

    Like

  4. Luguber. Inderdaad een trieste figuur.

    Like

  5. Net zo indrukwekkend als zijn Schilderkunst.

    Like

  6. Een wat vreemde man voor mij,kon me niet bekoren.Gaf altijd een wat afwezige indruk.

    Like

  7. Vooral van de piano is het een treffende foto Henk, zelf vond ik Herman Brood geen trieste man, zonder drugs en drank had hij misschien nog wel geleefd, jij brengt in ieder geval een mooie ode aan deze man.

    Like

  8. Hij was apart en intrigerend. En anders. Anders is altijd goed

    Like

  9. Je kan zeggen wat je wil maar ging zijn eigen weg…mooi toch?

    Like

  10. Ew.. I can’t even imagine..

    Like

  11. Wie de man ook was, elk leeft zijn/haar eigen leven en dat deed hij ook! Daar is niks tegenop te zeggen. Maar de piano met bloed vind ik toch ook wel wat luguber! Het alom bekende liedje grijpt aan en past bij het tragische einde van deze man! De fles Cointreau die op zijn begraving “mee de kist in ging”, staat symbolisch voor het leven die hij leidde! Ik denk ook dat hij zijn eigen begrafenis scenario geschreven heeft.
    Fijne avondgroet en voor straks slaap wel

    Like

Geef een reactie

