Een tros borsten   13 comments

Een tros borsten

.

Niet iedere vrouw is gezegend  met een rijkelijk

gevulde boezem, maar zij die gebukt gaan onder

de schaamte voor een paar platte pannenkoeken

kunnen een bezoekje aan de beeldentuin van

museum Arnhem misschien beter

achterwege laten

.

j

.

……  Maria Roosen – Borstentros  ……

.

Museum Arnhem, Museum Arnhem Beeldentuin, Maria Roosen borstentros, Maria Roosen, Borstentros, platte pannenkoeken, glazen bollen, symbool van vruchtbaarheid, symbool van overdaad, borsten

…..  KLIK  …..

.

j

.

.

13 responses to “Een tros borsten

Subscribe to comments with RSS.

  1. Daar ligt een flinke tros Henk, jij kon het natuurlijk niet laten, om daar even fotografisch mee te spelen.

    Liked by 1 persoon

  2. Och wat mooi….hier zijn we aan groot gebracht….

    Liked by 2 people

  3. Na het zien van deze echte hangperen zal menig kleindraagster vast wel weer tevreden zijn over haar formaatje.
    Hier is de tepel zo nadrukkelijk aanwezig dat al het fijne van de hele borst vergeten wordt, ik zou het dan ook een tros tepels noemen.

    Liked by 1 persoon

  4. Mooie symboliek Henk, maar ik ben altijd blij geweest niet van die grote borsten te hebben, je moet het allemaal maar meeslepen 😉

    Liked by 1 persoon

  5. Alle smaken op een trosje 😉

    Like

  6. Heb ik tóch nog gelachen vandaag, bedankt Henk 😉

    Like

  7. ik heb met dit soort kunstwerken helemaal niks

    Like

  8. Pingback: Borstenlof | Appelvrouw

  9. Je moet het maar verzinnen en kunnen uitvoeren. Ik vind dit wel lekker origineel. En wat zo mooi is, net als bij vrouwen, er is geen één hetzelfde.

    Like

  10. Neem van mij aan dat het echt niet “lekker” is om met van die grote “prammen” te moeten rondzeulen
    (en al helemaal niet als je moet rennen).
    Wel weer een hele mooie en ook bijzondere afbeelding 😀

    Like

  11. Het mag dan kunstzinnig zijn en de vruchtbaarheid voorstellen Henk, maar heeft mij toch maar liever een koppel ECHTE borsten hoe groot of klein ze ook mogen zijn en in welke vorm! Maar ik heb het ook niet zo van die opgezet valse borsten (lees: implantaten)! Die kunnen ze voor mijn part ook evengoed aan deze tros hangen.
    Leve de ECHTE borsten groet, Heidi 😉

    Like

Geef een reactie

