klink   11 comments

klink

.

@

.

.

klink, deurklink, deurklink auto, minimalisme, Minimalisme in Fotografie, Minimalistisch, de kunst van het weglaten, klassieker, oldtimer, spaakwiel klassieker

.

.

@

.

.

11 responses to “klink

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een hele aparte opname Henk, het is dat je het erbij zet, anders had ik niet gezien wat het was.

    Like

  2. Even zoeken….bedankt voor de hulp Edward….

    Like

  3. Ook hier enige verwarring over de bedoeling Henk 😉

    Like

  4. ” zo gek als een kl…”…..waar zou dat nou vandaan komen??
    Je moet het maar zien… En nog fotograferen ook. 😆

    Like

  5. Hoe kom je erop om zo een foto te maken 😉

    Like

  6. Goed dat je er even bij zegt wat erop staat, want dat klinkje is vanuit deze hoek nauwelijks te herkennen.
    Maar dat maakt de foto ook weer extra knap.

    Like

  7. Echte een foto om wat langer naar te kijken.
    Dankzij je tags zie ik wat het is 🙂

    Like

  8. Blij dat je er bij zegt wat het is, nu zie ik het ook.

    Like

  9. Echt een foto voor jou Henk
    Bijzonder en apart en ook op een fraaie manier gefootgrafeerd.
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook niet had gezien als je het er niet bij had gezet 😉

    Like

  10. Eigenlijk had je voor titel kunnen gebruiken: “Rarara… Wat is het?” 😀 😉
    Een subtiele foto van een klink!? 😀 Die mooi weerspiegelt in de carrosserie van een auto! Maar welke auto? Volgens mij een oldtimer, want zo’n een klinken zie je niet meer in de nieuwere wagens. Ondanks het onderwerp wel moeilijk te zien is, vind ik het toch iets hebben!
    Een klink-ende groet, Heidi

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

