Koning David   16 comments

Koning David

.

.

…..  KLIK  …..

.

Koning David, Koning David Harp, Koning David Orgelluik, Museum Arnhem, Museum Arnhem Orgel, harpspelende Koning David, Orgel, orgelbeeld, orgelbeelden, kerken

.

.

.

.

16 responses to “Koning David

Subscribe to comments with RSS.

  1. Een heel mooie foto Henk, prachtig scherp. Maar praat me niet over de Gereformeerden in Apeldoorn, ik heb er een poos gewoond en de gevleugelde woorden waren “warke en naar de karke”, hopelijk zijn ze inmiddels wat makkelijker geworden.

    Liked by 1 persoon

  2. vind de compositie niet zo geslaagd Henk te weinig aan de bovenkant en teveel aan de linkerkant

    Liked by 1 persoon

  3. Tja maar wel met 2 mooie schilrijtjes…vind die kerkorgels altijd wel wat hebben.

    Like

  4. Wat een prachtig orgel.

    Like

  5. Heel mooi ding…..

    Like

  6. Ik vind het wel mooi in dat wat omfloerste licht.

    Like

  7. Je hebt dit orgel er heel fraai opgezet Henk, met zoveel lichte tinten, is dat niet eenvoudig.

    Like

  8. Een hele historie….je hebt hem mooi strak neergezet.

    Like

  9. prachtig in detail, mooie compo

    Like

  10. Een prachtig orgel, komt mooi uit in het wit. Zonder geluid het mooist, als je het mij vraagt.

    Like

  11. Als het aan de hedendaagse jeugd in onze kerk ligt, dan beginnen ze vandaag nog met het demonteren van het kerkorgel. Die houden daar echt niet van. 😉
    Gelukkig is er tegenwoordig ook andere muzikale begeleiding voorhanden.
    Dit orgel is wel een sieraad.
    Het lijkt of je zelf ook een hoog standpunt, stond je op de tegenoverliggende preekstoel?

    Liked by 1 persoon

  12. Moeilijk onderwerp met al dat wit Henk maar zoals het jou betaamt wederom een geslaagde plaat.
    Je hebt deze dan de titel van de koning gegeven maar ik bekijk het orgel met veel belangstelling en niet zozeer het beeld er bovenop 😉

    Like

  13. Orgels, ik vind ze altijd indrukwekkend en je hebt veel mooie exemplaren. Ook deze is een prachtig exemplaar en zoals ik ondertussen van je gewend ben, heb je er weer een prachtige foto van gemaakt met een schitterende belichting, wat zeker niet gemakkelijk is met al dat wit! Ik vind het ook mooi en leuk dat je nog net die twee kunstwerkjes aan de muur hebt meegenomen, voor mij een goede compositie, Henk!
    Een muzikale kunstzinnige groet, Heidi

    Like

Geef een reactie

