Openluchtmuseum Arnhem   13 comments

Openluchtmuseum Arnhem

.

Ѻ

.

…..  tikkende pennen  …..

.

Openluchtmuseum Arnhem, Nederlands Openluchtmuseum, Openluchtmuseum, tikkende pennen, breien, breiclub, breiwerk, tikkende breipennen, breipennen, insteken omslaan doorhalen af laten gaan

.

.

Ѻ

.

.

13 responses to “Openluchtmuseum Arnhem

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mooi om te zien Henk, die vrouwen klaagden nooit over RSI

    Liked by 1 persoon

  2. Ohhh…zo zat mijn opoe ook regelmatig te pennen….
    Mooie foto….

    Like

  3. Ik kan de naalden bijna horen tikken … mooi!

    Like

  4. Ben tegenwoordig meer van de haaknaald…maar wie weet als ik opoe ben 😉

    Like

  5. Breien heeft me nooit wat gezegd.Ik werd er in tegenstelling tot anderen zenuwachtig van.Maar dit zou een retrofoto kunnen zijn ,zo heerlijk rustig

    Like

  6. Een heel mooie foto Henk, ook zo herkenbaar, sokken breien op 4 pennen was echt wat voor oma’s.

    Like

  7. Ochja sokken, had de foto liever in kleur gezien denk ik. De achtergrond doet zo hard aan terwijl die vrouw zo warm over komt.

    Like

  8. Gooh…wat heb jij dat goed onthouden, insteken omslaan doorhalen af laten gaan, heb jij ooit gebreid….mooi zit ze in het licht.

    Like

  9. mijn oma en moeder heb ik vaak zo zien zitten.
    Ik kan er niet goed zien maar dat licht en donker op haar gezicht is dat de lichtinval?
    Kan het in de rest van de foto niet terug vinden.

    Liked by 1 persoon

  10. Een pracht plaat

    Like

  11. Ik hoor de pennen gewoon tikken Henk 😀
    Een echte zwarte zwart/wit foto 😉

    Like

  12. Mooi portret van dit vrouwtje die aan het breien is. Ik moest van mijn grootmoeder ook leren breien, maar dat was toch echt niks voor mij! Ik breide of wel te vast of te los en liet ook geregeld steken vallen… hahaha 😉 Dan was het zo van… een rechts, een averecht 😀 Ach het zijn vervlogen tijden. Maar jij brengt hier weer een stukje nostalgie 🙂
    Een steek-loze groet, Heidi

    Like

Geef een reactie

