Een idylle   12 comments

Een idylle

.

x

.

.

een idylle, idylle, Idyllisch, oud hollandse plaatjes, oud hollands, houten bootje, houten roeibootje, Openluchtmuseum Arnhem, Museum Arnhem, Nederlands Openluchtmuseum

.

.

x

.

.

12 responses to “Een idylle

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik zie hier helemaal een verliefd stelletje inzitten Henk, mooi gedaan.

    Like

  2. super sfeervolllllllllllllllllllllgr. jan

    Like

  3. Het bootje ligt klaar om een heerlijk tochtje te maken maar denk dat het weer er een stokje voor stak

    Like

  4. Een heel mooie plaat Henk

    Like

  5. Super romantisch….

    Like

  6. Zie me al op mijn bek gaan bij het instappen 😉
    Wel een mooie foto

    Like

  7. Prachtig het licht op de goede plek gevangen, heel mooi beeld

    Like

  8. Dat is het inderdaad…Een idylle….

    .

    Like

  9. Mooie plaat van een plekje om lekker weg te dromen …

    Like

  10. Sfeervol.

    Like

  11. Dit vind ik weer helemaal geweldig Henk!
    Werkelijk een fantastische plaat!
    Ik zie mezelf daar dan ook zo staan hihi…..

    Like

  12. Een huwelijksbootje? 😉
    Sfeervol.

    Like

Geef een reactie

