Het werk van de kantoorklerk   16 comments

Het werk van de kantoorklerk

.

j

.

Heeft u wel eens last

van een muisarm ?

.

huh ?

muisarm ?

wazdat ?

.

muisarm, Wat is een muisarm, polsklachten muisarm, RSI, Kantoorklerk, Office manager, oude typemachine, antieke typemachine, Typemachine Olivetti, kantoorwerkzaamheden, bakelieten telefoon, het werk van de kantoorklerk

.

.

j

..

.

16 responses to “Het werk van de kantoorklerk

Subscribe to comments with RSS.

  1. Toen liepen ze ook al gehoorschade op met zo’n pracht exemplaar

    Liked by 1 persoon

  2. Nu die wagen is best zwaar om na iedere zin van rechts naar links te gooien.
    😉 Gelukkig zit er een hendel voor de volgende regel

    Liked by 1 persoon

  3. Nog steeds mooi…..

    Like

  4. nu nog het geluid erbij

    Like

  5. In gedachten kan ik hem bijna horen ratelen, op gezette momenten even onderbroken door een helder belletje … 🙂

    Like

  6. Wel nu wat meer rust aan je kop 🙂
    Geweldig! Mooi, in zwart-wit.

    Like

  7. Leuk om zo’n oude ratelmachine te zien Henk, ik zat altijd met mijn vingers tussen de toetsen.

    Like

  8. Geweldig om te zien Henk, later kwamen er mooiere typemachines, maar evengoed loeizwaar, ik heb wat af getikt, bij de notaris waar ik werkte moest je op officieel papier met 4 doorslagen typen en er mocht geen letter verkeerd staan in de aktes, dan moest het opnieuw. Omdat ik secretaresse was moest ik ook nog bij het tekenen zijn als getuige, en al het andere werk. Ze zijn tegenwoordig weinig gewend met hun muisarm, ik heb nooit ergens last van gehad en deed het met plezier, zelfs overwerken als het zo uit kwam. Je foto is weer top!

    Liked by 1 persoon

  9. Nostalgie en stil zal het op kantoor vroeger nooit geweest zijn

    Like

  10. Ja oke…maar toen had ik last van mijn schouders en dat is ook niet alles.

    Like

  11. Wat was dat een genot…geen autocorrectie op dat ding….nu moet je opletten dat wat je typt …😀

    Like

  12. Prachtig apparaat waar ze qua houding ook wel ergens last van kregen.

    Like

Geef een reactie

