Kettingbrug   13 comments

Kettingbrug

.

Detail van de dubbele

ophaalbrug over de

katerveersluis

Zwolle

.

Ɏ

.

Een idyllisch

pareltje in een

drukke stad

.

Kettingbrug, Dubbele Ophaalbrug, Katerveerdijk, Katerveersluis, Katerveersluis Zwolle, Zwolle, Idyllisch pareltje, bijzondere trouwlocatie, oude ophaalbrug, mooiste plekjes van Zwolle

.

.

Ɏ

.

.

13 Reacties op “Kettingbrug

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Henk prachtig in z/w mooi onderwerp (misschien te krap uitgesneden ). gr. Gr. Jan

    Geliked door 1 persoon

    • Te krap ? voor mijn gevoel niet Jan. Het gaat om het detail. Het loopdek en de leuningen. die met behulp van een waterig zonnetje werden uitgelicht. Wat mij zelf dan weer stoort is het verkeersbord dat de subtiele lijntjes op de achtergrond doorbreekt. Misschien ga ik nog een poging doen om dat bord te verdoezelen 🙂

      Like

  2. Heel fraai Henk, zo’n brug is absoluut een fotogeniek pareltje.

    Like

  3. Heel speciale brug en goed dat er bruggen zijn anders zouden veel gebieden niet of moeilijk te bereiken zijn.

    Like

  4. voor mij is de plaat wat verwarrend Henk. te veel detail misschien.

    Geliked door 1 persoon

  5. Een foto waar je wat langer naar moet kijken om uit te vinden hoe alles in elkaar steekt. Bewust zo donker?

    Gr. René

    Geliked door 1 persoon

  6. Moet gelijk denken daar kan veel aangehangen worden 😉
    Mooi gedaan

    Like

  7. Hallo Henk Gelukkig-Nieuwjaar..Gr Cees

    Like

    http:ceesvandepanne.wordpress.com
  8. Ik vind het een heel mooi beeld met die stoere, zacht glanzende kettingen.
    Je had me met de titel ook vandaag weer helemaal op het verkeerde been … 🙂

    Like

  9. Maar goed dat die in de ketting ligt, je zou zo denken dat ie van ellende uit elkaar valt.
    Ziet er wel heel bijzonder uit.
    Die je in 2014 plaatste is wel een mooie aanvulling.

    Like

  10. Ik vind het wel een goed idee dat je deze foto in zwart-wit hebt omgezet, maar om heel eerlijk te zijn, naar mijn gevoel ook iets te donker, waarbij de details wat verdwijnen in het donker, Henk. Als je dan toch nog eens opnieuw wil fotograferen, misschien ietsjes klaarder voor de details?
    Fijne groetjes, Heidi

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.