geadresseerde reclame
.
$
.
Onlangs hoorde ik
op het journaal dat Nederland zich
blauw ergert aan geadresseerde reclame
waarbij vooral loterijen zeer volhardend zijn in het
werven van lotgenoten. En met grote regelmaat heb ik zo’n brief
in de bus. Dat gaat al minstens 20 jaar aan. En al die post gaat linea recta
in de papierbak zonder deze open te maken. Natuurlijk zijn de loterijen zich
daarvan bewust en ze verzinnen dan ook steeds nieuwe streken in de hoop
dat die burger toch maar in ieder geval die envelop lostrekt. Zo kreeg ik een
tijd terug een envelop met op de adreszijde de tekst “herinnering” Meteen
deuren op slot gedraaid en bel van de stroom om de gevreesde deurwaarder
op een dwaalspoor te brengen. Daarna met trillende vingers de envelop open
gescheurd om vervolgens tot de ontdekking te komen dat ik een aanmaning
van de Postcodeloterij krijg om toch vooral het voor mij gereserveerde lot
nummer te activeren vóór 31 januari 15.00 uur zodat ik zeker weet dat ik
mee kan spelen voor € 327,9 miljoen aan prijzen en cadeaus.
Bovendien is dan de eerste maand gratis en ontvang ik
een Albert Heijn cadeaukaart van € 15.
.
Dan hebben ze je toch weer
te grazen hé
.
$
.
€ 100.000 vakantiegeld ?
….. dat wil toch iedereen …..
.
.
.
.
$
.
.
activeer de jackpotpas in maart
en win € 21 miljoen in mei
.
.
.
$
.
.
Bij mij staat er in de garage van mijn gewonnen villa, een Porsche van de vriendenloterij, en ik heb niet eens een rijbewijs. Zal hem maar eens op marktplaats zetten.
LikeGeliked door 1 persoon
Volgende maand hebben ze 100 rijbewijzen in de verloting 🙂 Wacht dus nog even met verkopen
LikeLike
Zouden al die knoeiers op de weg, zo aan hun rijbewijs zijn gekomen?
LikeLike
Hier gaan ze ook steeds dezelfde weg naar doos oud papier in berging maar toch erger ik er me nog vaak aan.Zo heb ik me ook ingeschreven bij “bel me niet meer”Ik werd gek van die telefoontjes tijdens etenstijd.Dat werkt dus want geen telefoontjes meer van bedrijven en callcenters
LikeLike
Hier gaat alle reclame ook direct de papiermand in. Waarom ze die blijven versturen weet ik niet. Milieuvriendelijk is het in ieder geval niet.
LikeLike
bijzonder storend vind ik al die reclame Henk
zelfs als je uitdrukkelijk vraagt om je te schrappen, krijg je ze nog toe gestuurd
wat mij betreft, pure verspilling
groeten
LikeLike
Herkenbare ergernis. Het vervelende vind ik dat je deze post niet zondermeer bij het oud papier kunt gooien. Ik verwijder altijd de persoonlijke gegevens en die gaan dan door de versnipperaar. Extra werk dus.
Ik heb toen op internet gezocht en de volgende stap gezet. Ik sta nu ingeschreven bij …. ‘U bent nu ingeschreven in het Nationaal Postregister. Met Postfilter bepaalt u zelf (gratis) welke geadresseerde reclamepost u wilt ontvangen.
BLOKKADES
• AUTO
• BOEKEN
• ENERGIE
• FINANCIEN
• GOEDE DOELEN
• ESOTERIE
• KRANTEN
• LOTERIJEN
• TELECOM
• POSTORDER
Uw registratie is geldig tot: 03 maart 2024
LikeLike
en werkt dat?
LikeLike
Meteen ongeopend dwars door midden scheuren en de papierbak in, zo gaat dat hier tot dusver.
Als het loopjes naar de papierbak kan schelen, moet ik misschien toch Jetske haar tip maar eens proberen …
LikeLike
Wij vragen ons ook al jaren waarom de loterijen dat doen. Hier gaat de zooi ook zo bij het oud papier.
LikeLike
Heel herkenbaar deze ergernis.
Ik ben zelfs al eens gebeld (normaal neem ik geen anonieme nummers op) maar nu dus wel een keer en ja hoor….. de Postcodeloterij. Waarom ik nog steeds niet meespeel en dat het zeer zuur zou zijn als er een vette prijs in mijn straat zou vallen en ik niets kreeg.heb ze haarfijn uitgelegd dat ik niet op potten ijs, tv, kadopaketten van oa douchegels, fietsen zonder versnellingen etc etc zit te wachten.
Heeft niets uitgehaald, ik krijg nog steeds de post die post die ook ,linea recta in de papierbak verdwijnt.
LikeLike