Stromer ST3   18 comments

Stromer ST3

.

Ñ

.

Mijn persoonlijke

snelheidsrecord ligt op 49km/u

maar met 45km/u fiets je heel comfortabel. Ook bij

tegenwind. Met deze belasting trek je na ongeveer 60 km je accu

leeg, en als je de ondersteuning een tandje lager zet rij je ongeveer

100 km met één acculading en rij je toch nog met een snelheid van

tussen de, pakweg 30 tot 42 km/u. Dat schiet lekker op maar

realiseer je wel dat je ondanks de dikke Pirelli banden

en hydraulische schijfremmen een langere

remweg hebt dan met een

bromfiets of scooter

.

De helm is verplicht bij

dit soort fietsen. Wettelijk gezien is het fietspad

voor jou verboden terrein,  tenzij anders aangegeven. Toch

begeef ik me op wegen met een maximumsnelheid van 50 km/u

niet zo snel tussen de auto’s en de vrachtwagens.  Dan kiezen we

liever  (met aangepaste snelheid)  voor het fietspad en laat ik me

glimlachend passeren door snorscooterpiloten zonder helm en

door woest gebarende wielrennerroedels. In open

veld heb ik je immers zo weer

ingehaald

.

Ñ

.

Stromer ST3, Stromer, Stromer Pedelec, Pedelec, Speed Pedelec, Speed Pedelec Stromer, Speedpedelec, Foto Stromer, Foto Stromer ST3, Stromer Bike, Syno Drive II, Pirelli banden, Sport Pedelec, Fotografie, Foto, Photography

.

.

Ñ

.

.

Advertenties

18 responses to “Stromer ST3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ha die helm zie ik niet zo zitten whahaha
    Verder lijkt het me heerlijk fietsen 😉
    Vervroegd vaderdag cadeautje ?
    Fijn weekend

    Liked by 1 persoon

  2. Mooie foto van die fiets.

    Like

  3. Een prachtige fiets Henk, je bent op de sportieve toer hoor!

    Like

  4. prachtige foto van deze e-bike Henk..

    die helm lijkt me niet overbodig

    als men met de wagen rijdt ,onderschat men de snelheid van deze fietsen wel eens..

    groeten

    Like

    • Je dient dan ook goed t anticiperen zodra je op de pedalen gaat staan. Ook met andere fietsers moet je goed uitkijken omdat ze je niet aan horen komen. Op deze fiets zit verplicht een claxon maar die klinkt een stuk onvriendelijker dan een fietsbel

      Like

  5. Het is echt een prachtig apparaat. En het zou best eens kunnen dat ik daar zo af en toe nog wel een leuk ritje op zou kunnen maken ook. Maar gezien het prijskaartje van een slordig € 7.000,- is het misschien verstandig om dan maar eens om te kijken naar een elektrisch aangedreven scootertje of zo … 😉

    Liked by 1 persoon

  6. Mooi ding en zeker een goede vervanging van een auto met die snelheden. Maar erg prijzig. De foto heeft sfeer.

    Like

  7. Een gestroomlijnd modelletje dus.

    Like

  8. mooi ding Henk maar ik hou me bij mijn fiets met ondersteuning max 25 km/h maar ik kom zelden boven de 20 omdat ik graag naar de omgeving mag kijken

    Like

  9. Gemakkelijk maar ook erg gevaarlijk en die helm is er voor de veiligheid van jezelf.Ik blijf alles maar te voet doen want aan zo’n snelheid moet je al je concentatie op de weg leggen .

    Like

  10. fotobeeld: fiets achter gelaten, je houdt het voor gezien.
    Ik kom je fiets graag halen hoor, als je er tenminste goed mee off the road kunt crossen.

    Liked by 1 persoon

  11. Heeft de fabrikant je al benaderd ?

    Like

  12. Ook mijn Henk staat wel eens bij dit soort fietsen te kijken maar….. ik vind ze me daar een partij duur!
    En een helm zie ik ook niet zo zitten . OOit mijn Vespa weggedaan omdat er een helmplicht voor bromfietsen kwam dus ja…
    wat een trutje ben ik hé hahahahaha…..
    Je foto is wel weer bijzonder geslaagd Henk 😀

    Liked by 1 persoon

Laat een reactie achter op Rebbeltje Reactie annuleren

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.