Purple   10 comments

 

… Purple …

.

.

      • Canon Eos 7D
      • Canon EF 300mm f 2.8L IS USM
      • Canon 2x Extender
      • Belichtingstijd 1/25 sec
      • F-stop F 10
      • iso waarde iso 100
      • Belichtingscompensatie –0.3 stap

Flora

.

.

10 Reacties op “Purple

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Yep purple

    Mooi opname henk

    Like

  2. Deze is echt SUPER!!!! zoww beautyful 🙂 vooral de paarse kleur.

    Like

  3. Hierbij heb ik aan één woord genoeg Henk, WOW!

    Like

  4. Ik doe het met twee woorden……klasse hoor!

    Like

  5. Eén van mijn favo kleuren. En de foto is

    Like

  6. Gewoon erg mooi!
    Groet, monique

    Like

  7. Ik heb mijn eigen Henk ook maar even voor het scherm getrokken Henk, want dit soort opnames vind ik wel zo ontzettend mooi!!!! Ik maak foto’s (lang niet zoals jij natuurlijk), maar ik kan geen foto’s bewerken, behalve dan een stapje verscherpen. De rest van mijn foto;s zijn dus puur natuur, maar zoals jij ze hier neerzet is wel een wens van mij, want de uitstraling is zo mooi warm. Werkelijk een plaatje dit.

    Groetjes, Helma

    Like

  8. Knap !

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.