Eilandje   14 comments

 

… Eilandje …

.

_

.

Afgelopen zaterdagmorgen ben ik richting Balkbrug geweest

naar het voor mij bekende natuurgebied ‘’Takkenhoogte’’ waar een prachtig ven gelegen is.

De Schotse Hooglanders waren nergens te bekennen dus ga je maar voor het landschap.

Minder nevelig dan vorige week maar niet minder koud maar de

kleuren voor de zonsopgang waren er niet minder mooi om

.

2011-10-22 Takkenhoogte Balkbrug

.

_

.

14 Reacties op “Eilandje

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. inderdaad zeer mooie warme kleuren

    Like

  2. Je weet de plekjes wel te vinden !!

    Like

  3. Prachtige opname Henk……

    Like

  4. Zou er gaan wonen…altijd ter plaatse voor mooie foto’s

    Like

  5. zolang ik geen ijs op je foto’s zie voel ik de kou niet,
    wel weer een pracht plaat met lichtinbreng van de zon en zijn schaduw.

    Like

  6. Wouw deze foto is heel erg mooi geworden. Mooi rose lucht is het geworden.
    Natuurgebied is daar wel mooi. Daar kom je rust toe.

    Fijne week gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    Like

  7. Prachtig die kleuren in het water, en het straalt intense rust uit.

    Like

  8. Prachtig licht.
    Die kleine rimpeltjes linksonder hebben wel een leuk effect.

    Like

  9. Ja het was inderdaad koud. Maar wel erg mooi! Ik heb de zon ook op zien komen. Deze plaat is ook prachtig.
    Groet, Monique

    Like

  10. Mooi, maar op dit moment zou ik liever op een eiland in heel andere streken zitten. 😉

    Like

  11. Henk je bent echt een vroege vogel. Wel een schitterend licht.

    Like

  12. Jemig Henk,

    ik wordt best een beetje jaloers op je. Wat een mooie foto is dit zeg! Prachtig zoals ook de kleuren uitkomen, echt geweldig!

    Groetjes, Helma

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.