Openluchtmuseum Arnhem Van Gend & Loos   25 comments

 

Openluchtmuseum Arnhem Van Gend & Loos

.

v

.

Deze overslagloods is in 1881 gebouwd in Tiel

In 2007 is het object verplaatst naar het openluchtmuseum.

Aan de anders kant van de loods staat op een stuk spoor een orginele goederentrein opgesteld.

In de loods  staat een echte diligence waarin je een virtuele rit maakt door stad & land, anno 1885.

.

Openluchtmuseum Arnhem Van Gend & Loos

.

v

.

25 Reacties op “Openluchtmuseum Arnhem Van Gend & Loos

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Een mooi stukje erfgoed, zou ook perfect in zwart-wit kunnen, fraaie opname Henk.

    Like

  2. Nu wat beter opgelet…
    Ach ja, de vertrouwde van Gend & Loos.
    De auto’s waren ineens verdwenen…
    Prachtige foto, een mooi nostalgisch beeld.

    Like

  3. Je laat de jaren 60 en 70 mooi herleven met deze foto.
    We hadden hier ook een vrij grote vestiging van Van Gend & Loos, daar zit nu mijn kapper … 🙂

    Like

  4. Dit openluchtmoeum doet me heel erg aan ons “Bokrijk” denken…
    http://www.bokrijk.be/nl/museum-achter-de-schermen/default.aspx

    Like

  5. Met van Gent en Loos door de stad.

    Like

  6. Heel mooi deze foto. En altijd dezelfde chauffeur aan de deur……..

    Like

  7. Heel mooie sfeer toegevoegd, Henk!

    Like

  8. Zeker een mooie sfeerfoto Henk, met van Gend niks loos zeiden we vroeger 😉

    Like

  9. Een ware reclameshot voor het Openluchtmuseum in Arnhem.
    Ik geniet van deze serie, zo mooi in beeld gezet.
    Dagdag Henkiepankie

    Like

  10. Dit is natuurlijk pure nostalgie Henk, ik vond de oude locomotief ook heel leuk om te zien.

    Like

  11. hoe meer ik je foto’s bekijk, hoe harder ik er heen wil :D. Jammer genoeg ligt Arnhem niet naast de deur…
    Binnenkort toch eens tijd voor uittrekken.
    Mooie foto(‘s)

    Like

  12. Prachtige foto en heel mooi bewerkt

    Like

  13. Prachtig bewerkt.

    Like

    Jetskefotografie
  14. Weer een mooie foto, echt leuk om te zien zo’n oud wagentje. Ik vind de hele serie tot nu toe erg mooi!!

    Like

  15. het wéas me heel aangenaam je te kunnen volgen in dit prachtige openlucht museum

    Like

  16. Super….Wat kan een mens weemoedig worden van zulke plaatjes.

    Like

  17. Wat heb je hier weer prachtige subtiele kleuren aan gegeven. Het is dan ook werkelijk een plaatje Henk 🙂

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.