Borstcrawl   28 comments

 

Borstcrawl

.

j

.

Borstcrawl

.

j

.

28 Reacties op “Borstcrawl

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Ja dat is overduidelijk…leuke actiefoto

    Like

  2. heel leuk!!!!!! en kijk hem in de lens kijken….

    Like

  3. Een mandarijneend wijfje? Of caroline eend? Mooie opname!

    Like

  4. Hij wilde indruk op je maken……….

    Like

  5. Knappe actie foto… Klaar om zich uit de voeten (vleugels) te maken šŸ˜€

    Like

  6. Prachtige foto met dat opspattende water, heeft er niemand geroepen “en ik zei nog zo… geen bommetje” ? šŸ˜‰

    Like

  7. Geweldig mooi foto!!

    Like

  8. Whahahaaa … wat een heerlijke actiefoto is dit weer, Henk.

    Like

  9. Haha, voor mij lijkt het meer op watertrappelen. Erg leuke foto.

    Like

  10. Volgens mij is dit de vlinderslag hoor Henk, het diploma voor borstcrawl had Duckie al. Het is natuurlijk wel een prachtige foto!

    Like

  11. Leuk!!! Hij heeft er zin in, nu ik mezelf nog weer aan het zwemmen krijgen. šŸ˜‰

    Like

  12. Prachtige actie foto..en knap die waterspetters!

    Like

  13. Heel mooi ….en schattig…..;)

    Like

  14. Een TE gekke foto en dan ook nog met zo’n titel.
    Geweldig Henk!

    Like

  15. Tjees, wat een lief koppie, en zo mooi gesnapt!
    xSjer

    Like

  16. schitterende actie foto mooi scherp en die witte lijst mooi bijpassend afgewerkt.

    Like

  17. Wat een spetter!

    Like

  18. Zo die is lekker bezig.
    Gaat zeker mee naar de Olympische spelen.

    Like

  19. Lekker poedelen lijkt me. Heerlijk met dit weer. Zou er zo zelf zin in krijgen. šŸ˜‰

    Like

  20. Haha, goed gekozen titel! En prachtige actiefoto! Met dit benauwde weer krijg ik ook zien om in het water rond te spartelen šŸ˜‰

    Like

  21. he lekker even een verfrissend badje šŸ™‚

    Like

  22. Deze foto is niet alleen mooi, maar ook erg humoristisch !

    Like

  23. Zo’n titel kan alleen jij verzinnen. ik had er nooit opgekomen maar het past voortreffelijk bij deze schitterende foto van sparteleend!

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.