Fallen angel   16 comments

 

Fallen angel

.

Ϯ

.

Fantasiafest de Lindenhorst

.

.

.

Ϯ

.

.

.

Fantasiafest de Lindenhorst

.

Ϯ

.

16 Reacties op “Fallen angel

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Verdraaid noggerantoe! Het zal je maar gebeuren dat je om een Lucifer vraagt en dit (fraai in beeld gebrachte) heerschap komt zich aan je presenteren!

    Like

  2. en zo iemand in de schemering tegenkomen…
    daar kan ik van dromen zonder nachtmerrie.

    Like

  3. Het lijkt mij geen manneke om een beschuitje mee te eten Henk, maar hij doet het razend knap en dat zijn je foto’s ook, zo te zien heeft hij speciale contactlenzen in anders heeft dit schepsel niets te maken met iets menselijks maar is het echt Lucifer himself!

    Like

  4. Dit lijkt me de duivel in eigen persoon..heel goed weergegeven zodat al de details heel goed opvallen

    Like

  5. Zo…..dat is een woeste knaap hoor! Die krijgt van mij altijd gelijk, ook al heeft hij het niet. Overigens prachtig in beeld gebracht Henk.

    Like

  6. Wat een engerd……..

    Like

  7. Creepy Angel?
    Zou zeggen dat er een duveltje in schuilt…

    Like

  8. Goedemorgen,

    Ik schrok toe bij jou kwam kijken Hihi… Wat zie ik daar een duivel. Brrr.. Ogen is helemaal eng om te zien.Speciale lens zit erin. Wel leuke foto’s gemaakt.
    Grappig om te zien Henk!!!

    Fijne zonige zondag gewenst.
    Groetjes van Jacqueline & Ferry.

    Like

    Ferry & Jacqueline
  9. Duivelse foto’s Henk.

    Like

  10. Griezelig mooi !

    Like

  11. De man heeft er wel zijn best voor gedaan om er zo uit te zien. Dacht heel even dat jij je misschien zo uitgedost had 🙂

    Like

  12. Die gasten gingen wel allemaal enorm op in hun rol.
    Vooral het laatste portret vind ik angstwekkend goed.
    Ik geloof dat ik toch liever een adder op mijn pad treft dan dot duistere heerschap.

    Like

  13. SCHITTEREND

    Like

  14. Kenonne!!!!!! Die zou ik toch niet echt graag in
    het donker tegenkomen brrrr……..

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.