Museumdorp Orvelte .. Rijtuig   11 comments

 

 

Museumdorp Orvelte .. Rijtuig

.

À

.

Orvelte Boerenkar Rijtuig

.

À

.

11 Reacties op “Museumdorp Orvelte .. Rijtuig

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Mooi Henk, gelukkig dat deze prachtige rijtuigen in musea bewaard worden.

    Like

  2. Dit doet mij denken aan “Het dorp” van Wim Sonneveld……Een kar, die ratelt op de keien……Ik was een kind en wist niet beter dan dat ’t nooit voorbij zou gaan. Maar in dit museum, leeft die oude tijd nog een beetje voort. Een prachtige plaat Henk.

    Like

  3. Aan al je prachtige foto’s te zien ben je niet vaak thuis.

    Like

  4. Wat een prachtexemplaar heb je daar aangetroffen Henk.Gelukkig is het bewaard gebleven.

    Like

  5. prachtige foto van een voor mij heel leuk onderwerp.

    Like

  6. Mooi los van de achtergrond en grappig, de wielstopkeien.

    Like

  7. Prachtig afgewerkt.

    Like

  8. Een prachtige foto van de oude boerenkar Henk, je mag nog eens naar Orvelte 😉

    Like

  9. Dit museumdorp kende ik niet, maar ik heb hem aan het te bezoeken lijstje toegevoegd. Lijkt mij erg leuk. Gaaf zo’n oude kar.

    Like

  10. Dit soort tuig kan ik bijzonder waarderen, Henk!

    Like

    Henk van Blijderveen
  11. Schitterend.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.