Rododendron   15 comments

 

Rododendron

.

™

.

Verbazingwekkend

Aan één steel hangt een compleet

boeket bloemen

.

Rododendron

.

.

15 Reacties op “Rododendron

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Mooie benadering van deze prachtige bloem!

    Like

  2. Mooie opname, perfect belicht ook.

    Like

  3. Een schitterende opname, in een heel fraai kader……helemaal af Henk!

    Like

  4. Ja dat is het zeker. We zijn het bijna gewoon gaan vinden maar dat is het bij lange na niet. Super!

    Like

  5. Fantastisch mooi Henk.Ik heb er paarse ,roze en witte in mijn tuin staan en gelukkig kunnen ze wel tegen wat regen.

    Like

  6. Wat mooi Henk !!

    Like

  7. In één woord PRACHTIG!

    Like

  8. Prachtige opname, jaloers!!

    Like

  9. Zo zet dan maar bij mij in de vaas 🙂

    Like

  10. Net zijde…. mooie foto hoor

    Like

  11. Ze zijn inderdaad mooi Henk, die rododendrons. Maar deze hebben wel de mazzel dat ze gefotografeerd zijn door een prof. 🙂

    Groeten Henk

    Like

    Henk van Blijderveen
  12. Mooi zo tegen die donkere achtergrond !

    Like

  13. Knap in beeld gebracht en belicht, Henk!

    Like

  14. Mooi! Zacht en toch scherp.

    Like

  15. Ohhhh…. dit vind ik nou werkelijk een pracht van een foto Henk.
    Prachtgie kleuren en een mooie zachte egal achtergrond.
    Mijn complimenten.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.