Achter de knoppen   9 comments

Achter de knoppen

.

.

¯

.

.

Achter de knoppen Foto P.A. Foto Muziekinstallatie

.

.

¯

.

.

9 Reacties op “Achter de knoppen

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Een mooi beeld !

    Like

  2. Prima foto Henk, maar ik wordt er draaierig van en sta niet eens achter de knoppen 😉

    Like

  3. Je hebt prachtig gebruikt gemaakt van dieptescherpte Henk, heel fraai gedaan hoor.

    Like

  4. Dat is inderdaad een wat druk beeld. Voor mij ” kijkt ” het niet lekker.

    Like

  5. Knap werk. Ik zou helemaal “doordraaien”.

    Like

    Henk van Blijderveen
  6. Dat ze dan weten wat de functie is van ieder knopje. of draaien ze zo maar wat? 😉
    Ach jij draait ook verdienstelijk aan de knoppen van je camera, ieder z’n vak.

    Like

  7. helemaal goed prachtig gedaan

    Like

  8. Ook ik word er een beetje draaierig van.

    Like

  9. Het zijn artiesten die zich niet van knopje vergissen.Indrukwekkende foto.Ik zou doorslaan denk ik.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.