Fantasiafest 2015 .. VI   7 comments

 

Fantasiafest 2015 .. VI

.

^

.

…..  bread & leek  …..

.

Fantasiafest Foto Fantasiafest 2015 Foto Fantasiafest Leeft Foto Fantasia Fest Foto Meppel Foto Portret

.

.

.

.

.

^

.

.

.

.

.

Fantasiafest Foto Fantasiafest 2015 Foto Fantasiafest Leeft Foto Fantasia Fest Foto Meppel Foto Portret

.

.

^

.

.

7 responses to “Fantasiafest 2015 .. VI

Subscribe to comments with RSS.

  1. beide pracht foto’s, al had ik op de laatste foto liever gehad dat ze me met haar mooie ogen aangekeken had.

    Like

  2. Schitterende foto’s Henk en wat een gek hoedje.

    Like

  3. Twee prachtige foto’s Henk, en de tweede foto vind ik het mooist, de dame komt er zo bijzonder mooi op uit.

    Like

  4. Hele fraaie foto’s Henk, opname 2 is het voor mij ook helemaal hoor…..prachtig!

    Like

  5. Yep! Me3! Helemaal eens met Ann en Edward.

    Like

  6. Dat zijn nog eens blauwe ogen!

    Like

  7. Beeldige foto’s, Henk, al vind ik het jammer dat ze beide net wat krap zijn uitgesneden.

    Like

Geef een reactie

