Babyfotografie   13 comments

 

Babyfotografie

.

v

.

Inmiddels is Jaylano alweer vijf weken oud

maar wie denkt dat je met zo’n kleintje

ongestraft kan shooten komt bedrogen uit

.

Wat denkt u ? Dat u me zomaar mijn fopspeen af kan

pakken en dat ik een beetje mooi ga poseren in m’n blote

bast op een steriel laken ? Zijn we nou helemaal besodemietert !!

.

Babyfotografie Foto Babyfotografie Tips Foto Babyshoot Foto Baby Shoot Foto Baby Fotoshoot Foto Jaylano

.

.

.

.

.

v

.

.

…..  een speen, een deken en een troostende mama doen wonderen  …..

.

Babyfotografie Foto Babyfotografie Tips Foto Babyshoot Foto Baby Shoot Foto Baby Fotoshoot Foto Jaylano

.

.

.

.

.

v

.

.

…..  en dan moet je er snel bij zijn  …..

.

Babyfotografie Foto Babyfotografie Tips Foto Babyshoot Foto Baby Shoot Foto Baby Fotoshoot Foto Jaylano

.

.

.

.

.

v

.

.

…..  contact  …..

.

Babyfotografie Foto Babyfotografie Tips Foto Babyshoot Foto Baby Shoot Foto Baby Fotoshoot Foto Jaylano

13 Reacties op “Babyfotografie

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Prachtig, Henk. Je geduld en dat van de kleine Jaylano heeft zijn vruchten afgeworpen.

    Like

  2. Prachtige serie…en ja met geduld kom je een heel eind.

    Like

  3. Dit zijn hele fraaie foto’s met een leuke tekst er bij Opa, Jaylano is een mooi kindje hoor.

    Like

  4. Ach jee, wat een schat van een baby Henk, prachtige foto’s van Jaylano, nee hoor zomaar is het niet klaar met die kleintjes, al heel veel uitdrukkingen, maar dat is juist zo mooi!

    Like

  5. Daar moet men zijn tijd voor nemen Henk. Maar opa is van alle markten thuis en maakte er weer een droomreportage van.

    Like

  6. Prachtig, Henk.

    Like

  7. foto twee vind ik subliem

    Like

  8. Mooi gedaan Henk en het is een prachtige baby

    Like

  9. Het is een prachtig mensje! Goed dat ze zich de kaas niet van het brood laat eten ook.

    Like

  10. Mooi gedaan.
    Want ik raak niet zo gauw ontroerd of vertederd door baby’s, maar dit vertederd zelfs mij.

    Like

  11. Prachtige foto’s Henk, mooi soft zoals een baby zelf.

    Like

  12. Babyfotografie is een vak apart zo heb ik me laten vertellen.
    De laatste foto stemt je vast al tot tevredenheid.
    Mooi hoor met die beperkte scherpte/diepte.

    Like

    Jetskefotografie
  13. Geweldig Henk.
    ik zit met een glimlach van oor tot oor naar deze prachtige foto’s te kijken 🙂

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.