In nevelen gehuld   13 comments

 

In nevelen gehuld

.

Ë

.

Avereest Foto In Nevelen Gehuld Foto Silhouet Foto Silhouette Foto Silhouette bomen Foto Vennetje Foto Mist Foto Filter Blur Foto Motion Blur

.

Ë

.

.

13 responses to “In nevelen gehuld

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wat prachtig.Nevel maar landschap toch nog goed waar te nemen.Heerlijke plaat.

    Like

  2. Als je zegt dat dit bij “Loch Ness ” is…geloof ik het meteen….mooi sfeertje.

    Like

  3. Komt bij mij een beetje uitgebeten over het felle licht.

    Like

  4. Hier hou ik wel van…mooi gedaan.

    Like

  5. Een fraaie mystieke opname Henk.

    Like

  6. Mooi, contrast en kleur en alsof er beweging in de onscherpte zit. Het ritselt in de nevelen 🙂

    Like

  7. Prachtig Henk, wat een sfeervolle foto.

    Like

  8. ik vind dit dus prachtig om te zien, je proeft de sfeer

    Like

  9. Heel mooi gedaan.
    Dit vind ik dus echt schitterend!
    Je bent ook van vele markten thuis Henk 😉

    Like

  10. Hier zou ik niet graag lopen, zo griezelig

    Like

Geef een reactie

