Het Kamper Byzantijns Kozakkenkoor   14 comments

 

Het Kamper Byzantijns Kozakkenkoor

.

P

.

Russische klanken tijdens de

men’s night

bij

.

…..  Boer Staphorst  …..

.

Kamper Byzantijns Kozakkenkoor Foto Staphorst Foto Boer Staphorst Foto Mannen Avond Foto men's night Foto Kozakkenkoor

.

P

.

…..  KLIK  …..

.

P

.

14 Reacties op “Het Kamper Byzantijns Kozakkenkoor

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Mooi het licht in balans gehouden Henk

    Like

  2. Beetje jammer van het raam op de achtergrond. Ergens stoort het mij. Had je niet even snel een mooie witte muur kunnen optrekken?
    De kleding van de ” Russen ” komt prachtig uit in dit licht.

    Like

    • Het raam vindt ik nog wel meevallen maar de loempiakraam buiten stoort me meer. In dit geval neem je de situatie zoals het is. De lichte kleding van de koorleden red wat mij betreft de foto, die bij (te) weinig licht is gemaakt

      Like

  3. Knap dat je ondanks het een groot koor is toch iedereen goed zichtbaar hebt kunnen weergeven en dat zal zeker niet eenvoudig geweest zijn.

    Like

  4. Een heel mooie scherpe foto van het mannenkoor Henk, de loempiatent stoort mij niet, want de mannen komen allemaal heel mooi in beeld. Even geluisterd, maar ik hoor toch liever het Don Kozakkenkoor uit Rusland 😉

    Like

  5. Ik hoor ze zingen

    Like

  6. Ik vind jouw foto eerlijk gezegd veel mooier dan hun muziek. 🙂

    Like

  7. Mag er- als ik in de stemming ben- graag naar luisteren. Als dat gedaan is een loempia eten bij de kraam buiten. Het licht van buiten valt wel mooi op die achterste koorleden

    Like

  8. Tja, de loempiakraam, heb je er gratis bij gekregen, je kunt nu eenmaal niet over alles de regie hebben. Maar ik vind het toch een zeer geslaagde foto hoor Henk.

    Like

  9. Ondanks dat je niet alles zelf in de hand hebt….vind ik dit een mooie kleur van de foto en belichting….tja die loempia’s hè..

    Like

  10. Jammer dat er geen geluid bij deze mooie groepsfoto zit.

    Like

  11. Als ik iets mooi vind dan is het wel het Byzantijns mannenkoor.
    Hier in Hoorn hebben we ook zo’n prachtig koor. Je clipje van dit koor heb ik dan ook even beluisterd natuurlijk 🙂
    De foto is heel mooi en het licht is echt goed gedaan.

    Like

  12. Mooie foto…de gezangen bekoren me minder…

    Like

  13. Pingback: Duizenden naar tweede Mannenavond Boer Staphorst - Staphorst

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.