Zwarte Dennen Cross 2016 .. I   14 comments

 

Zwarte Dennen Cross 2016 .. I

.

Ë

.

de hekkensluiter op de afstand van 5 km door het

zwarte dennenbos was  deze kampioen van 87 jaar

.

.

…..  running up that hill  …..

.

Staphorst Foto Zwarte Dennen Cross 2016 Foto Zwarte Dennen Cross Foto Sport Foto Leeftijd der zeer sterken Foto oudste deelnemer hardloopwedstrijd Foto Crossloop Foto sporten op oudere leeftijd

.

.

Ë

.

.

14 Reacties op “Zwarte Dennen Cross 2016 .. I

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Zo krasse knar 😉

    Like

  2. Zoveel respect voor deze meneer!!

    Geliked door 1 persoon

  3. Petje af voor deze man, geweldig!!

    Like

  4. Een kranige man Henk, hij heeft het gehaald en dat is erg knap. Als ik hem onderweg was tegen gekomen had ik geroepen “stop maar, ze hebben hem al”, zo te zien moeten het ook niet meer kilometers zijn.

    Like

  5. 87?
    Allemachtig.
    Ik doe het hem niet na.
    Petje af.

    Like

  6. Dat de man dit op die leeftijd nog presteert ….. gewèldig.

    Like

  7. Dit doe ik hem niet na, zo hè

    Like

  8. Daar neem ik mijn petje voor af.

    Like

  9. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben

    Like

  10. Opgeven NOOIT en te nimmer.

    Like

  11. eerst maar eens de 87 zien te halen.
    strakke foto Henk

    Like

  12. Poe hee … daar maak ik een diepe buiging voor!

    Like

  13. Pingback: Recordaantal deelnemers bij Zwarte Dennen Cross 2016 - Staphorst

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.