Vreetwedstrijd   19 comments

 

vreetwedstrijd

.

֏

.

Jezelf te barsten vreten in hamburgers,  hotdogs, kip, frikandellen

haring of pannenkoeken. Hoe walgelijk wil je het eigenlijk hebben.

Vooral overgewaaid vanuit Amerika, alwaar het nuttigen van grote

hoeveelheden etenswaar in gelimiteerde tijd tot wedstrijdsport is

verheven en  de kampioenen genieten  hoog aanzien.  Het record

pannenkoeken eten staat trouwens op naam van een Rus die

maar liefst 73 pannenkoeken opvrat binnen 60 minuten.

.

dat gaan we natuurlijk  niet.verbeteren maar

30 flensjes in 30 minuten valt misschien

te behapstukken

.

.

vreetwedstrijd, eetwedstrijd, vreetwedstrijden, eetwedstrijden, record pannenkoeken eten, wereldrecord pannenkoeken eten, pannenkoekenwedstrijd, vreetzak, vreetschuur

.

.

.

.

֏

.

.

pannenkoek na pannenkoek na pannenkoek

na pannenkoek na pannenkoek na pannenkoek

.

.

vreetwedstrijd, eetwedstrijd, vreetwedstrijden, eetwedstrijden, record pannenkoeken eten, wereldrecord pannenkoeken eten, pannenkoekenwedstrijd, vreetzak, vreetschuur

.

.

.

֏

.

.

bij pannenkoek nummer 29 gaat het helemaal fout, en ervaar

ik aan welke ziekmakende sport ik me heb overgegeven.

Ik hou het in het vervolg maar weer bij fitness.

.

vreetwedstrijd, eetwedstrijd, vreetwedstrijden, eetwedstrijden, record pannenkoeken eten, wereldrecord pannenkoeken eten, pannenkoekenwedstrijd, vreetzak, vreetschuur

.

…..  KLIK  …..

.

֏

.

.

19 Reacties op “Vreetwedstrijd

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Ohhhhh kostelijke foto’s Henk, ik las de tekst, had nog geen foto gezien en ik moest toen al lachen…..geweldig mens ben je 🙂

    Geliked door 1 persoon

  2. Ohh… Gatver maar o zo mooi die middelste vooral.
    Ik heb net mijn courgettespaghetti weggewerkt.

    Geliked door 1 persoon

  3. Ik hou van middelmaat..,denk na 6 stuks ik al kotsmisselijk was
    .Je bent na een voortreffelijk fotograaf ook een goede figurant

    Like

  4. Hahahahaha…dit heb je weer erg leuk en mooi gedaan Henk, de eerste maanden zekere geen pannenkoeken meer voor jou hè?

    Like

  5. Prachtige foto’s Henk, maar de laatste is echt vies!!! Het lijkt mij afschuwelijk dat lui zoveel vreten, jakkes, na 2 pannenkoeken heb ik het wel gehad, dus 30 flensjes gaat nooit lukken. Knap in elkaar gezet!

    Geliked door 1 persoon

  6. hoe heb je het licht geregeld Henk, twee lampen opzij? gezien de schaduwen bij de ogen, neus en op de jas

    Geliked door 1 persoon

  7. Bij de eerste foto dacht ik: “hoe kom je er op..??”..maar bij de laatste zag ik : “hoe kom je er vanaf..!!… 🙂

    Geliked door 1 persoon

  8. knap gedaan alleen de laatste was een beetje teveel van het goede

    Like

  9. Dat kan niet lekker zijn geweest…wel mooi om te zien 😉

    Like

  10. Je bent leuk bezig geweest Henk, ik kan er smakelijk om lachen. Maar het zijn wel uitzonderlijke foto’s geworden.
    Eet smakelijk.

    Like

  11. 😄😄😄😄😄😄
    Verzin het maar
    😄😄😄😄😄😄
    Je hebt weer een knap stuk werk geleverd .

    Like

  12. Zit ik hier ent even lekker aan mijn lunch en dan krijg ik dit voorgeschoteld hahahaha….
    Dat filmpje is echt vreselijk en ik stik gewoon als ik zie wat ze naar binnen proppen aan hotdog en brood blehhh….
    Je eigen foto’s zijn weer van meesterlijke kwaliteit Henk. Top!

    Like

  13. Wat ben je toch een “Knakkie”, 😉

    Like

    Jetskefotografie

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.