Elfia 2017 .. II   19 comments

 

Elfia 2017 .. II

.

Ɏ

.

……  and all hell breaks loose  ……

.

.

Elfia, Elfia 2017, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2017, Fantasy festival, elf fantasy fair, kasteel de haar, portret, portretfotografie, zien en gezien worden

.

.

Ɏ

.

.

19 Reacties op “Elfia 2017 .. II

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. super foto en uit werking gr. Jan

    Like

    uit de Bosch J
  2. Twee prachtige engerds……

    Like

  3. Wow deze zijn wel heel mooi van lelijkheid.
    Prachtfoto Henk

    Like

  4. Verrukkelijk

    Like

  5. Geweldig mooie foto Henk, maar ik zie toch liever goedaardige elfjes 😉

    Geliked door 1 persoon

  6. Een schitterende opname Henk, ze zullen waarschijnlijk niet aan zoenen doen, want dan steken ze elkaar dood.

    Geliked door 1 persoon

  7. Oeps…….ik ben blij dat ik dit koppel niet in een donker steegje tegengekomen ben. Maar hoe creatief!

    Like

  8. Bewijs dat creativiteit en fantasie nog niet uitgestorven zijn.
    Daar zit uren werk in.Indrukwekkende foto.

    Geliked door 1 persoon

  9. Prachtig! Het mag dan ook gezien zijn, these evil creatures! Ik wil ook wel eens een engeltje zijn met een duivelsstaartje 😀 😉

    Geliked door 1 persoon

  10. Ik ben toevallig één van de twee modellen. Bedankt jullie voor de complementen voor het Kostuum. Het meeste is handwerk 🙂 en we zien er misschien eng uit, maar dat zijn we niet hoor 🙂

    Geliked door 1 persoon

  11. Dit is dus helemaal niet mijn ding maar de uitdossing is echt super goed.
    Uiteraard dan ook weer de vereeuwiging door jou:D

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.