het tipje van de sluier   19 comments

 

het tipje van de sluier

.

.

Ñ

.

.

het tipje van de sluier, tipje van de sluier, het tipje van de sluier oplichten, verleidster, veren gladstrijken, witte duiven,witte duif, kinderboerderij samenzo, kinderboerderij Staphorst

.

.

Ñ

.

.

19 Reacties op “het tipje van de sluier

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Schitterend Henk, wat een mooi moment in prachtig licht gevangen.

    Geliked door 1 persoon

  2. Prachtig teder!

    Geliked door 1 persoon

  3. WOW! 😍

    Geliked door 1 persoon

  4. SCHITTERND, en vertederend Henk!!!

    Geliked door 1 persoon

  5. prachtig van kleur en sfeervol en titel ….MOOIE foto Henk

    Geliked door 1 persoon

    uit de Bosch J
  6. Als je het zou moeten regieseren…kreeg je dit niet voor elkaar….wat een prachtig moment.

    Geliked door 1 persoon

  7. Mooie vangst…prachtfoto

    Geliked door 1 persoon

  8. WOW, prachtig Henk, als dit geen flirten of echte liefde is, dan weet ik het niet meer.

    Geliked door 2 people

  9. Schitterend …bruidspaar 🙂

    Geliked door 1 persoon

  10. prachtig het licht gevangen

    Like

  11. Whoa dat licht op hun is geweldig. Mooi mooi mooi.

    Like

  12. Je wist je in je lens te vangen op het moment waar je niet naast kon kijken.Heerlijke belichting.Henk.

    Like

  13. moet natuurlijk hen in je lens vangen zijn

    Like

  14. Als dit het tipje van de sluier is, dan wil ik wel graag de hele sluier zien… Zo mooi, wauw!
    Weer zo’n SUPER foto die je gemaakt hebt, maar ik ben al niets anders meer van jou gewoon, Henk!
    Vredige avondgroet, Heidi

    Like

  15. Wauw!!!! Echt prachtig dit Henk!
    Als ik dit zie dan moet ik nog hele vele leren qua licht.
    Mijn complimenten.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.