spring in ‘t veld   14 comments

spring in ‘t veld

.

j

.

.

spring in 't veld, spring in het veld, sprinkhaan, insect

.

.

j

.

.

14 Reacties op “spring in ‘t veld

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Een schitterende en super scherpe macro Henk…klasse!

    Geliked door 1 persoon

  2. WOW, geweldig mooi Henk, wat een prachtige macro.

    Geliked door 1 persoon

  3. Wow geweldig, scherp en met een rustige achtergrond. En ik maar denken dat je niet aan macro’s deed. Volgens mij kun je alles. 🙂

    Like

  4. Haarscherp weer Henk. En je titel is ook nu weer goed gekozen, want springen kan dit insect!

    Like

  5. Een geweldige macro en dan ben ik een leek 😉
    Pracht plaatje Henk

    Like

  6. Wat heb je deze spring in’t veld er niets verhullend opgezet. Een wonder dat je hem zo vrij van hinderlijke zaken hebt kunnen fotograferen want gewoonlijk springt die vaak rond in het gras.Werkelijk top.

    Like

  7. Prachtig!

    Like

  8. Pfft…dit is voor mij een onbekende kant van jou….super.

    Like

  9. Mooi! Het is een hele klus om zo.n springer te fotograferen. Meestal zitten ze net op de verkeerde plek of ze springen. Deze zit mooi op een kruispunt van lichtstrepen.

    Like

  10. Alweer zo’n gave macro. Je bent weer goed in vorm, Henk!

    Like

  11. prachtige macro

    Like

  12. Wat een leuke springer…..

    Like

  13. Super!

    Like

  14. WOW, wat een macro! Wat een kleuren, scherpte en licht, S U P E R, Henk! Als ik dichter bij jou had gewoond, kwam ik bij jou op fotografeer cursus, Henk 😉 😀
    Ik maak een sprong naar mijn bed en wens jou een goede nacht met groet, Heidi

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.