In balans   21 comments

In balans

.

[

.

Heb jij soms ook van

die dagen waarin alles tegen of meezit ?

Voel je je helemaal up, of totally down ?

Te hyper om naar bed te gaan of te

moe om op te staan ?

.

[

.

Dan is het tijd voor

een beetje balans in je leven

.

In balans, balans, belansdag, evenwicht, in evenwicht, evenwichtig bestaan, spiercoördinatie, spierbeheersing, controle over je lijf, controle over je lichaam, controle over je spieren, evenwichtsoefening, op je handen

.

.

.

.

[

.

.

of wat te denken

van Yoga tegen je plafond

.

.

In balans, balans, belansdag, evenwicht, in evenwicht, evenwichtig bestaan, spiercoördinatie, spierbeheersing, controle over je lijf, controle over je lichaam, controle over je spieren, evenwichtsoefening, op handen staan

.

.

[

.

.

21 Reacties op “In balans

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Hahaha, geweldig! Wat heb je toch een creatieve geest.
    Gelukkig had je de werkschoenen aan, anders was je zo doorgeslagen en terecht gekomen op je hoofd. En het was dan niet je … achterhoofd.
    Voor een opa ben je nog best lenig. 😉

    Geliked door 1 persoon

  2. Je maakt mijn dag helemaal goed…

    Geliked door 1 persoon

  3. Je slaagt er altijd in me op te vrolijken met je originele nderwerpenonderwerpen

    Geliked door 1 persoon

  4. sorry voor de fout

    Like

  5. hahahaha knap gemaakt Henk

    Like

  6. Je bent weer lekker creatief bezig geweest Henk. Het viel zeker niet mee, om de 2 componenten lijm van je handen af te krijgen.

    Geliked door 1 persoon

  7. Bij mij is de balans helaas vaak ver te zoeken, dus hier valt voor mij allicht nog wat te leren … Hoe doet die man dat …?
    Ik vind het weer machtig mooi gevonden en uitgevoerd, Henk!

    Geliked door 2 people

  8. Haha ha… een creatieve en sportieve geestbewuste in lichaamsrust man/opa 🙂 😉 Knap, Henk!
    Ik weet niet of je Kerstgezind bent of wat je geloof is? Maar wens je fijne sfeervolle dagen toe en een goede jaarwisseling en een gezond en in balans gelukkig nieuwjaar! 🙂
    Een gebalanceerde groet, Heidi en fijn weekend

    Like

    • Oh ja, ik heb een aantal blogs overgeslagen. Door gebrek aan tijd heb ik een hele achterstand opgelopen met het lezen van blogs en mijn eigen site/blog ligt momenteel ook in rustmodus. Maar ik haal het later wel allemaal in. Nu wilde ik even met de tijd mee… 🙂 😉

      Geliked door 1 persoon

    • Zelf ben ik altijd weer opgetogen als die kerstmachine weer is uitgereuteld maar ik wens jou met je dierbaren een paar fijne dagen Heidi

      Geliked door 1 persoon

      • Dank je Henk! Ik hou van de dagen voor Kerst en na Kerst en voor oudejaarsavond en na nieuwjaar omwille van de sfeer, maar ook ik ben blij als die dagen van drukte voorbij zijn en al dat gedoe met feestjes en familiebezoekjes 😉 Ik heb het dan ook rustig gehouden op kerstavond en op oudejaarsavond zal het net zo zijn, gewoon gezellig thuis onder ons tweetjes 🙂 en dan hopen dat al die andere dagen van bezoekjes snel voorbij zijn 😉

        Like

  9. Schitterend! Van die kerstmachine zou je nog uit balans raken, Henk! Voor mij mag het al mei zijn.

    Geliked door 1 persoon

  10. Geweldig! Ziet er heerlijk uit.
    Ik heb het ook even geprobeerd, maar heb niet zo’n prachtig gespierd lichaam dus ik kwam zelfs niet met mijn voeten van de vloer. Denk dat ik wel genoeg in belans ben.

    Geliked door 2 people

    • Ik zie het zo ongeveer voor me 🙂 maar toch … als je dit dagelijks enkele keren probeert kom je verder dan je denkt. In den beginne lukte me dit nog geen 2 seconden en het record staat inmiddels op 15 sec. Mijn streven is om verticaal op mijn handen te staan, dus los van de muur. Mocht me dit ooit lukken dan volgt er een update 🙂

      Geliked door 2 people

  11. ik hou het in de gaten!

    Like

  12. Ohhh Henk wat een leuke foto’s,

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.