mijn idylle   12 comments

mijn idylle

.

j

.

.

mijn idylle, idyllisch, Weerribben, Dwarsgracht, omgeving Dwargracht, Landschap, bootje, bootvakantie, fotografie, foto, Photo, Photography

.

.

j

.

.

12 Reacties op “mijn idylle

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. super van kleur en de wolken geven extra diepte PRACHTIG Henk

    Like

    uit de Bosch J
  2. Ik denk dat er nog een hele boel mensen dit als hun idylle zullen zien.Het ligt daar met al zijn schoonheid op een schilderachtig plekje.

    Like

  3. Heel fraai Henk, met de pijp in de brand, en de schipperspet op?

    Like

  4. Oef, foto is wel érg groot geworden

    Like

    • Henk, kun jij deze grote foto weghalen? Neemt teveel ruimte in beslag op jouw blog, dat was niet de bedoeling, alleen de link bedoelde ik.

      Like

  5. een heel mooie verstilde foto met een mooie diepte werking van de lucht knap gedaan

    Like

  6. Dit is dan ook niet voor een yupje. Fraai met die lucht.

    Like

  7. Zowel de boot als de foto zijn om van te dromen. Heel mooi.

    Like

  8. Dat beeld ligt daar erg mooi te zijn!

    Like

  9. Dat kan ik me voorstellen. Idd een idyllisch plaatje.

    Like

  10. Ja, dit is een prachtig idyllisch plaatje, Henk! 🙂 Is dit bootje van jou of zou dit iets voor jou kunnen zijn, gaan varen op kalme of woelige wateren?
    Een welvarende groet, Heidi

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.