Triathlon Staphorst   12 comments

Triathlon Staphorst

.

P

.

1 km zwemmen, 40 km fietsen en 10 km lopen

De  1/4e triathlon van Staphorst startte  en finishte

vandaag bij het zwembad. Voor wie deze afstanden

te hoog gegrepen waren was er de mogelijkheid

om de 1/8e triathlon te doen

.

40

…..  baantjes  …..

.

Triathlon Staphorst, Triatlon Staphorst, Triathlon Staphorst 2018, Triatlon Staphorst 2018, baantjes trekken, kwart triathlon, zwembad de broene eugte, Staphorst, Sport, Fotografie, Foto

.

.

.

.

P

.

.

.

.

Triathlon Staphorst, Triatlon Staphorst, Triathlon Staphorst 2018, Triatlon Staphorst 2018, baantjes trekken, kwart triathlon, zwembad de broene eugte, Staphorst, Sport, Fotografie, Foto

.

.

.

.

P

.

.

.

.

Triathlon Staphorst, Triatlon Staphorst, Triathlon Staphorst 2018, Triatlon Staphorst 2018, baantjes trekken, kwart triathlon, zwembad de broene eugte, Staphorst, Sport, Fotografie, Foto

.

.

.

.

P

.

.

.

.

Triathlon Staphorst, Triatlon Staphorst, Triathlon Staphorst 2018, Triatlon Staphorst 2018, baantjes trekken, kwart triathlon, zwembad de broene eugte, Staphorst, Sport, Fotografie, Foto

.

.

.

.

P

.

.

.

.

Triathlon Staphorst, Triatlon Staphorst, Triathlon Staphorst 2018, Triatlon Staphorst 2018, baantjes trekken, kwart triathlon, zwembad de broene eugte, Staphorst, Sport, Fotografie, Foto

.

P

.

…..  to be continued  …..

.

P

.

12 Reacties op “Triathlon Staphorst

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. 40 baantjes … ik moet er niet aan denken, en dan ook nog fietsen en lopen … pfff, respect!
    Ik ga voor de vierde foto vandaag trouwens. 🙂

    Like

  2. Pingback: Triatlon door Geert Kleis

  3. Mooi gemaakt weer. 1/8 heb ik vroeger ook gedaan.

    Geliked door 1 persoon

  4. Mooi vastgelegd Henk. Ik vind het knap van die sporters hoor, voor mij zelfs 1/64 nog te hoog gegrepen zijn.

    Geliked door 1 persoon

  5. Pfft…actief volkje daar bij jouw….eerst die schuimrun …en nu dit…..maar…je moet niet elke keer “smile” roepen als ze boven komen Henk.
    leuke serie.

    Like

  6. Bij jullie is altijd wel iets te beleven en mensen die triathlon bekampen zijn allround atleten.Zoals we van U gewoon zijn”topbeelden”

    Like

  7. Met respect voor het kunnen en uithoudingsvermogen, zijn het niet moeders mooiste in zwemverpakking, maar de foto’s zijn dat wel 🙂

    Like

  8. ik vind het bijzonder knap als je dat kunt, de tijd dat mijn conditie nog goed was om het ook te kunnen ligt ver achter mij.
    foto 2 Henk

    Like

  9. Kijk, dat zwemmen met dit weertype is nog tot daar aan toe, alhoewel ik al afgehaakt ben, maar dan ook nog fietsen en lopen, ik vind het allemaal toppers.

    Like

  10. Hoi Henk,
    dit heb je echt weer heel mooi en super helder vastgelegd.
    Vooral de laatste 3 foto’s vind ik geweldig.
    Moois scherp, helder en de details komen ook echt mooi naar voren.

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.