Balloonfair Staphorst   11 comments

Balloonfair Staphorst

.

Ɣ

.

Het hemelruim boven Staphorst

was gisteravond  bezaaid met kleurrijke stippen en stipjes.

Onderaan die stippen  &  stipjes hingen mandjes met daarin

kleine mensjes. De eerste editie van Balloonfair Staphorst

.

……  het publiek kijkt toe als de zeilen worden gestreken  ……

.

Balloonfair Staphorst, Balloonfair Staphorst 2018, Ballonfair Staphorst, Ballonfair Staphorst 2018, Ballonfeest Staphorst, Ballonfeest Staphorst 2018, Ballonfair, Balloonfair, Fotografie, Foto

.

.

.

Ɣ

.

.

…..  de eerste ballon begint zichzelf op te pompen  …..

.

Balloonfair Staphorst, Balloonfair Staphorst 2018, Ballonfair Staphorst, Ballonfair Staphorst 2018, Ballonfeest Staphorst, Ballonfeest Staphorst 2018, Ballonfair, Balloonfair, Fotografie, Foto

.

.

.

Ɣ

.

.

…..  menig fotograaf vergaapt zich aan kleuren en details  …..

.

Balloonfair Staphorst, Balloonfair Staphorst 2018, Ballonfair Staphorst, Ballonfair Staphorst 2018, Ballonfeest Staphorst, Ballonfeest Staphorst 2018, Ballonfair, Balloonfair, Fotografie, Foto

.

.

.

Ɣ

.

.

.

Balloonfair Staphorst, Balloonfair Staphorst 2018, Ballonfair Staphorst, Ballonfair Staphorst 2018, Ballonfeest Staphorst, Ballonfeest Staphorst 2018, Ballonfair, Balloonfair, Fotografie, Foto

.

.

.

Ɣ

.

.

…..  off you go  …..

.

Balloonfair Staphorst, Balloonfair Staphorst 2018, Ballonfair Staphorst, Ballonfair Staphorst 2018, Ballonfeest Staphorst, Ballonfeest Staphorst 2018, Ballonfair, Balloonfair, Fotografie, Foto

.

en dan volgens er nog meer dat dertig ballonnen

.

TO BE CONTINUED

.

Ɣ

.

11 Reacties op “Balloonfair Staphorst

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Prachtige kleurrijke platen Henk, de laatste is helemaal geweldig.

    Like

  2. Pingback: Heteluchtballonnenfestijn in Staphorst daverend succes

  3. Vind die ballonnen wel leuk en idd de kleuren van deze zijn prachtig…of ligt dat aan de fotograaf? Fijn weekend

    Like

  4. Als ik het goed begrijp worden de ballonnen zo neergelegd dat de mensen bij het mandje aan de touwtjes trekken om hem op te trekken. Klopt dat?
    Heb me er al mening maal over verbaasd hoe zo’n gevaarte opgeborgen werd, ik zag al voor me dat er een luchtballonnen stalling was 🙂
    Maar zo leer ik weer wat.

    Geliked door 1 persoon

    • Uiteindelijk komt de ballon rechtop en trekt daarmee ook het mandje overeind. Het mandje word wel bij de grond gehouden door een verankerd stuk kabel, en met vereende krachten van de crew en vrijwilligers. Als de ballon voldoende op temperatuur is en groen licht word gegeven mag deze opstijgen.

      Luchtballon stalling ? Vast wel, maar dan wel in opgevouwen toestand 🙂

      Geliked door 1 persoon

  5. ben je mee geweest Henk?

    Like

  6. ik ben vroeger verschillende keren naar zo’n meeting geweest..spanning ten top als de ballon los komt van de grond en opstijgt..Altijd heerlijke sfeer daar

    Like

  7. Wij hebben al eens een ballonvaart gemaakt. Een hele beleving. Als je zo.n slap geval ziet liggen kun je je niet voorstellen dat je er mee kunt varen. Deze fair trok heel wat kijkers.

    Like

  8. Vroeger stegen ze hier ook vaker op, meerdere malen bij geweest, maar ik ga er niet in 🙂
    Het 2e beeld zegt mij het meest, spanning ten top.

    Like

  9. Jaaaaa geweldig, ik heb de mazzel dat ik ook héél dicht bij een opstijgveld woon…..nu nog een keer het mandje in, lijkt mij geweldig.

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.