Hyacint   11 comments

Hyacint

.

x

.

in mijn dorp zag ik dit kleurenfestijn afgelopen

zaterdag tot mijn stomme verbazing naast

 een viaduct in de berm staan

.

altijd gedacht dat

ze alleen maar in bloempotten groeien

.

.

Hyacint, Flora, Bolgewas, siergewas, Canon eos R, Canon EF 200mm f2L IS USM, Canon 2x Extender, Fotografie, Foto, Photography, Photo

.

.

.

.

x

.

.

.

.

Hyacint, Flora, Bolgewas, siergewas, Canon eos R, Canon EF 200mm f2L IS USM, Canon 2x Extender, Fotografie, Foto, Photography, Photo

.

.

.

.

x

.

.

.

.

Hyacint, Flora, Bolgewas, siergewas, Canon eos R, Canon EF 200mm f2L IS USM, Canon 2x Extender, Fotografie, Foto, Photography, Photo

.

.

x

.

.

11 Reacties op “Hyacint

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Luik zo te zien. Molen!

    Like

  2. Mijn hyacinten zijn vanaf vandaag ook open maar een veld vol hyacinten is een geurbom waar je niet aan voorbij kan gaan

    Like

  3. Als het een beetje meezit, dan groeien ze waar je ze maar in de grond stopt, Henk.
    De tweede foto is me net wat te hard, de laatste foto is net wat te zacht … Maar de eerste vind ik prachtig!

    Like

  4. Hier bloeien ze al een week en wat ruiken ze lekker (in de tuin hihi)

    Like

  5. De blauwe hyacinten hebben wij ook in de tuin. Ze vermeerderen zich ieder jaar. Mooie serie Henk.

    Like

  6. die vermeerderen zich gemakkelijk Henk.

    fraaie foto’s van deze mooie bloemetjes

    groeten

    Like

  7. knap !!!

    Like

  8. Heel mooi hoor.

    Like

  9. mooie serie met de tweede als favoriet.

    Like

  10. Zaten er geen bloempotten in de grond dan? 😉
    Mooi sfeervol vastgelegd.

    Like

    Jetskefotografie
  11. Heel mooi weer.
    De kleuren in de tweede foto spreken me erg aan maar alle drie de platen zijn heerlijk natuur juweeltjes 😉

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.