Elfia 2019   13 comments

Elfia 2019

.

Ɏ

.

Elfia 2019, Elfia, Elfia Haarzuilens, Elfia Haarzuilens 2019, Fantasy Festival, Elf Fantasy Fair, Kasteel de Haar, gekostumeerd Feest, Canon eos R, Fotografie, Foto, Photography, Photo

.

.

Ɏ

.

.

13 Reacties op “Elfia 2019

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. die is er helemaal klaar voor Henk

    een knappe foto

    groeten

    Like

  2. Je hebt deze kleurrijke juffrouw, mooi op de plaat gezet Henk.

    Like

  3. Mooie foto, maar waar zit ik naar te kijken …? Is deze jongedame in oorlogstooi op weg naar de volgende wedstrijd van Oranje of zo …? 😉

    Like

  4. Is het een vogel,is het een vliegtuig?Neen dit is het niet.Maar heel zeker heeft ze zich kleurrijk uitgedost en is er klaar voor.

    Like

  5. Grappige foto met al die kleuren.

    Like

  6. Wel heel speciaal 😀

    Like

  7. Weer een mooie dame

    Like

  8. op de een of andere manier vind ik hem niet mooi waarschijnlijk is dat het onderwerp (de geschminkte dame) ik heb er al een tijdje naar zitten kijken maar kan er niet goed achter komen wat mij stoort. sorry.

    Like

  9. Een vrolijk uitgedoste dame. Zelfs de vlaggetjes op haar gelaat zijn aanwezig.
    Ik vraag me af of ze binnen haar generatie een koningsgezind persoon is, maar dat mag de pret niet drukken. 😉

    Like

  10. Ik vind het een mooie uitgedoste dame maar weet je dat ik eigenlijk helemaal geen idee heb waar Elfia voor staat!!??
    Misschien maar even google .

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.