Under the bridge   21 comments

 

Under the bridge.

 

 

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

Geplaatst20 juni 2009 doorHenk Jonkvorst inGeen categorie

21 Reacties op “Under the bridge

Schrijf je in op reacties met RSS.

  1. Zat je in een bootje Henk ,,, hou er van dit soort aparte onderwerpen ,,, Niet eenzaam zijn hoor je hebt ons toch;-) mooie muziek passend bij het gegeven onder de brug ,,, Liefs

    Like

    «»Vosje«»
  2. "Géén Brug te vér"

    Like

    «»Vosje«»
  3. Ik zat bijna tot aan m’n onderbroek in het water. Ook de camera op statief in het water, bibber bibberrrrr

    Like

  4. De foto’s zijn prachtige geworden Henk, maar had je hier niet even mee kunnen wachten tot het warm was? Volgende week veel hogere temperaturen en misschien toch eens een kano huren, ik kan het je aanbevelen wat zal je dan mooie foto’s kunnen maken. Op de foto’s lijkt het trouwens echt of je in een boot zit, knap gedaan en ik doe het je niet na! Je kat alweer terug?Liefs, Ann.

    Like

  5. Oefffffffff en later zeker lekker bij het kolenkacheltje met een biertje en een lekker muziekje warm worden ,,,

    Like

    «»Vosje«»
  6. Het is me wat met die Space-poesen(katten) of ze krijgen hun laatste spuitje of ze nemen de tritttt ,,, hoop dat de jouwe gauw weer voor je deur staat mriaauuuwwwww ,,,,

    Like

    «»Vosje«»
  7. Prachtig lijnenspel…. en je hebt er heel wat voor over gehad zo te lezen….. mooi gedaan hoor…de laatste vind ik ooh bijzonder, prachtig die lijnen…Agnès

    Like

  8. Prachtige mooie fotos , en helemaal te gek dat je hiervoor het water in ben gegaan,doe ik je niet na

    Like

    Speedy-Scooty
  9. Wat je er al niet voor over hebt……………….. ha. Wanneer komen de onderwater foto’s? Mooi dat verweerde beton.xsjerrie

    Like

  10. @sjerrie: Denk dat er weinig onder water valt te zien hier. Heb nog wel even staan twijfelen eer ik het water inging, het gesteente onder water was spiegelglad van de alg. Vindt het niet zo erg om koppie onder te gaan maar hou m’n camera wel graag droog@ Agnes: bij deze foto’s is het me inderdaad te doen om lijnen en herhalingspatronen. Bij foto twee moet symmetrie perfect zijn. Vandaar dus dat het statief mee het water in moest. Uit de hand met groothoek is bijna onmogelijk

    Like

  11. Tja, hoe zal het er aan de onderkant uitzien. Vaak wordt hier aan voorbij gegaan. Een heel mooi lijnenspel en prachtige opnames.Groet, Frank

    Like

  12. Heel mooi Henk . Bij de derde foto werkt de diepte perfekt want je hebt echt het gevoel naar beneden te vallen.

    Like

  13. sta elke keer weer versteld hoe kom je op het idee om dit te zien vind ze prachtig de eerste heeel mooi

    Like

  14. Jij ziet ook in alles een onderwerp voor een mooie fotoserie Henk, je moet er maar opkomen! de opnamen zien er prachtig strak uit,waarvan ook ik de eerste het mooiste vind.

    Like

  15. hee Henkie, ben je bootje wezen varen?? hihi

    Like

  16. @Edward: Ik moet er m’n hersens behoorlijk voor afkraken om nog iets orgineels te bedenken maar soms schiet het zo maar te binnen. Ik stond op het bruggetje om foto’s te nemen van het grachtje toen ik op het idee kwam om het eens van de onderkant te proberen.@Liesje: zit je me nou in de boot te nemen ?

    Like

  17. Ik vind de 2e ook heel erg mooi ! Gelukkig ben je niet uitgegleden, dat had je camera waarschijnlijk niet overleefd. Is deze foto onder de spoorbrug bij de Lankhorst gemaakt ?

    Like

  18. @john: de foto is gemaakt vlakbij OPG Medicijnengroothandel dat vanaf de snelweg ter hoogte van Staphorst is te zien.

    Like

  19. Dit is weer heel wat anders. maar wel heel mooi en zeker de tweedeVr Gr Janny

    Like

  20. Nu je het zegt, zie ik op de 1e foto inderdaad links een pand staan. Komt me nu wel bekend voor.

    Like

  21. Origineel onderwerp, Henk!Toch heb ik bij de derde foto een "opmerking".Ik mis iets in de verdeling, het is niet èèn derde-twee derde, het is niet half- om half.Als je voor èèn derde-twee derde gekozen had, was het effect nòg mooier geworden, naar mijn bescheiden mening….Foto 1 en 2 zijn kortweg SUPERMOOI!Groeten, Liz@

    Like

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.