Verdwaald in het zwarte dennenbos   16 comments

 

Verdwaald in het zwarte dennenbos

.

å

.

heeft iemand

mijn opa

gezien

?

.

Zwarte Dennen Foto Staphorster bos Foto Belevenisroute Foto Belevingspad Foto Belevenispad Foto Verdwaald Foto Op weg naar huis Foto Yaleesa

.

.

å

.

.

16 responses to “Verdwaald in het zwarte dennenbos

Subscribe to comments with RSS.

  1. Och arm kind…opa ligt met zijn camera in de modder om ons mooie plaatjes te schieten en aan ons te laten zien en vergeet zijn kleinkind….foei Henk. 🙂 🙂
    Mooie afsluiter van een prachtige serie, oh wat waren de springruitertjes mooi.

    Like

  2. Fijne sfeerfoto Henk, gr. peter

    Like

  3. Ach gut, verdwaald in het enge zwarte dennenbos, maar Opa loopt vlak achter je hoor. Een mooie plaat Henk.

    Like

  4. Ja opa is vast wel in de buurt met die megalens 😉

    Like

  5. Als je opa niet kunt vinden, kijk je maar naar een man met een fototoestel voor z’n neus kleine meid, een prachtige foto Henk.

    Like

  6. Ziet er mooi uit , prima foto in bijzondere kleuren.

    Like

  7. Tja…..arm kind. Die heeft een Opa van niks! Dat hebben mijn kleinkinderen ook maar in hun geval is het een oma van niks. Ze laten de kinderen rustig verdwalen…alles voor een foto. 😜

    Like

  8. Ik voel nog de brok in mijn keel bij de herinnering dat ik als kind mijn vader en moeder kwijt was.
    Gelukkig is opa haar niet uit het oog verloren.

    Like

    Jetskefotografie
  9. Zelfs in het donkere bos gevolgd door de camera van opa…dan zal er zeker nooit wat misgaan.

    Like

  10. Prachtige foto weer.
    Doet me denken aan de eerste keer dat ik met onze oudste kleinzoon een wandeling maakte in De Deelen. Nadat we drie bruggetjes waren overgestoken, begon hij onrustig om zich heen te kijken: “Weet je nog wel hoe we weer bij de auto moeten komen, pake …?”
    Zijn gezichtje klaarde meteen op, toen ik hem had verzekerd dat ik dit gebied kende als mijn broekzak. 🙂

    Like

  11. Hoe ging dat verhaaltje ook alweer met die broodkruimels?

    Like

  12. Ah gosssss………..
    Werkelijk weer een prachtige plaat Henk!

    Like

  13. Prachtig!

    Like

  14. Mooie foto, ik vind dat je wel een sombere tekst erbij hebt gezocht Henk. Een betere tekst zou zijn ” Opa ik weet de weg”

    Like

  15. Foei, Opa… 🙂

    Like

Geef een reactie

